Skocz do zawartości

Jak działają serwa, odbiornik itp.??


Mateo515

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

 

Chce kupić jakiś samolot ale nie wiem jak działa wszystko co w samolocie służy do jego sterowanie (odbiornik, serwa, przewody paliwowe silnik itp). W tych tematach jestem zielony więc prosiłbym o proste słowa :D zdjęcia, rysunki itp.

 

Za odpowiedzi z góry dziękuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.Odbiornik służy do odbierania sygnałów z nadajnika(pilota).Serwa są podłączone do odbiornika i służą do sterowania np:lotkami,sterem kierunku i sterem wysokościewentualnie w modelach spalinowych do sterowania obrotami.Silnik jak wiadomo porusza modelem.W samolotach w kanalowych nie ma przwarznie steru wysokosci,lecz wysokosc jest sterowana za pomocą obrotów silnika,im wikesze obroty tym zwieksza sie wysokosc i model leci.Jeśli byc chcial kupic model to 4 kanalowy poniewrz jest bardziej rozbudowany i masz pełną kontrole nad lotem.Mam nadzieje że moja wypowiedz pomoże ci coś

Pozdrawiam Mateusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już mniej więcej wiem o co chodzi. A gdzie montuje się serwa bliżej np. lotek gdy chodzi o sterowanie lotkami czy nie ma to znaczenia?

 

Mam jeszcze jedno pytanie czy dla mnie dobry byłby taki samolot http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=54 + silnik http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=326&osCsid=9cb2e412830ec1858f3b2aed73980bc8 czy może powinienem zacząć od czegoś słabszego??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach