tikicaca Posted November 23, 2008 Share Posted November 23, 2008 Chcialem zwrocic sie z pytaniem do osob uzytkujacych ten silnik, jaki maksymalny ciag statyczny udalo im sie osiagnąć tym silnikiem, lub obroty na danym smigle. Bede bardzo wdzieczny za wszelkie doswiadczenie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boogie Posted November 23, 2008 Share Posted November 23, 2008 16,5k obrotow na smigle APC 10x4. Waga sprezynowa wskazala okolo 2,5kg, co rzeczywiscie bylo wyczuwalne w modelu 1200g. Oczywiscie czarny tlumik jako wydech i 5% nitro. EDIT: Blad- bylo to smiglo APC 10x4, a nie 10x3, jak wczesniej napisalem. Po prostu potem zmienilem smiglo na 10x3, gdyz silnik lepiej wchodzil na obroty, a nadmiar mocy i tak byl wystarczajacy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrek_F3J Posted November 23, 2008 Share Posted November 23, 2008 Przepraszam ze sie wtrącę w temat.Mam silnik MVVS 3,5ccm, paliwo sport z 5% nitro,tłumik standardowy.Jakie najlepsze śmigło będzie do tego silnika?Chodzi mi na jakim będzie szybszy a na jakim więcej ciągu silnik będzie dawał... :roll: Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boogie Posted November 23, 2008 Share Posted November 23, 2008 Ja mialem 9x5 w swojej 3,5 jako smiglo do szybszego modelu i 10x3 jako smiglo dajace najwiecej ciagu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janek Posted November 23, 2008 Share Posted November 23, 2008 Co do pytania Piotrka o 3,5ccm, to do szybkiego latania raczej sugerował bym 9x4. Śmigło 9x5 to raczej do 4ccm Nitro zbędne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
motyl Posted November 24, 2008 Share Posted November 24, 2008 śmigło 10x6 i 12,5k RPM co według programu około 2,1kg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.