Gość Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Witam, mam na imię Sławek .Mieszkam w Ostrowcu Świetokrzyskim.Mam 32 lata.Modelarstwo uprawiam parę lat z przerwami (z braku czasu).Wcześniej zajmowałem się elektrykami z silnikami 3-fazowymi własnej konstrukcji, teraz biorę się za spalinki.Z zawodu jestem elektronikiem.Pozdrawiam wszystkich.slawekmod [/url] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Witaj Sławku. Przyda nam sie na forum elektronik. Nawet bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawekmod Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Fajnie.Może będę w stanie jakoś pomóc.Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelarzkobi Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Witaj w naszym gronie modelarzy :!: Tak elektronik bardzo się przyda w naszym bardzo zelektryzowanym hobby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 Witam bratnią duszę ,ja właśnie zrobiłem kolejny silnik ,ten bedzie do Microna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelmaniak Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Witam, mam na imię Sławek .Mieszkam w Ostrowcu Świetokrzyskim. Witam kolegę modelarza z mojego województwa! Może się spotkamy i polatamy razem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...