Gość Anonymous Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Witajcie, mój nowy nabytek DA50 już dotarty. Zgodnie z procedurą opisaną w manualu wypaliłem ponad galon paliwa z olejem mineralnym. Nie regulowałem iglic. Motor zapala bez problemu i wreszcie przyjeżdzam do domu bez bólu ręki. Teraz zmieniam paliwo i wlewam olej RedLine w stosunku 1:40.Zgodnie z opisem powinieniem na nowo ustawic igły ,,L'' i ,,H''. Pytanie tylko takie czy trzeba obie skręcić do ,,0'' i ustawic po nowemu, czy też lepiej robić drobną korektę na pracującym silniku. Pomny doświadczeń z poprzednim motorem boję się już kręcić. Może użytkownicy tego silnika pamiętają jak to u nich wyglądała korekta? Pozdrawiam. Sławomir
Boogie Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgodnie z procedurą opisaną w manualu wypaliłem ponad galon paliwa z olejem mineralnym A czy na pewno dobrze czytales instrukcje?? W mojej jest napisane ze 2 do 4 galonow :roll:
Gość Anonymous Opublikowano 2 Grudnia 2008 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Zgodnie z procedurą opisaną w manualu wypaliłem ponad galon paliwa z olejem mineralnym A czy na pewno dobrze czytales instrukcje?? W mojej jest napisane ze 2 do 4 galonow :roll: Faktycznie, stoi jak byk.No to jeszcze popyrkam następny galon. Napisz na jakich obrotach docierałeś? No i cos o ustawieniach po dotarciu. Sławek
jakubk Opublikowano 3 Grudnia 2008 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Witam, na początek warto ustalić jakie są aktualne ustawienia Hi i Lo.Ustawiam 1,75-2 obrotów każdą śrubę. Uruchamiam silnik i rozgrzewam na średnich obrotach. Następnie wprowadzam na wysokie obroty i Hi ustawiam na maksymalne obroty. Świeży silnik więc cofam ustawienie wzbogacając mieszankę. Otwieram całą przepustnicę i ok 1 min. trzymam silnik na wysokich obrotach sprawdzając równą pracę. Następnie cofam przepustnicę powoli do momentu jak silnik zaczyna pracować 4 taktowo - przelany. Cofam śrubę Lo do przejścia w 2 takt.Znów cofam drążek i za każdym razem koryguję Lo, aż do biegu jałowego. Następnie sprawdzam przejście z niskich na wysokie. Jeśli jest za wolne dodaję lekko Lo. Prawdopodobnie zauważysz też efekt zmiany obrotów w różnych położeniach modelu (żyletka, lot plecowy). To efekt wpływu ciśnienia wewnątrz maski silnika lub atmosferycznego na mechanizm regulacyjny gażnika. Tuning Walbro pokażę wkrótce na mojej stronie.
jogi99 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Witam "Tiuning" (Walbro Carb TUNE UP & Illustrated Guide) gaźnika WALBRO jest opisany i zilustrowany tu: http://tech.flygsw.org/walbro_tuneup.htm
Gość Anonymous Opublikowano 4 Grudnia 2008 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Dziękuję za porady.Od latam głównie elektrykami.Pomysłałem, że najlepiej będzie założyć nowe śmigło i wykonać kilka lotów.Silnik też się dotrze w locie. Olej zmienię po wypaleniu następnego galona. Chyba regulacja nie przyniesie problemów. Pozdrawiam. Sławek
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.