Korkis Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Witam Pewien czas temu kupiłem regulator mag-8 12A podłączyłem go z silnikiem i baterio wszystko działoło dobże, przez pewien czas. Po około trzecim połączeniu silnika z rygielem cos sie stało i regulator nie piszczy jak daje na 100% obrotów na początku włączenia :evil: , może to wina złego zaproramowania regulatora :?: , da się jakoś zaprogramować jeszcze raz czy trzeba kupywać nowy rygiel??? połączenie sprawdziłem i wszystko gra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WZ Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 A pakiet jest naładowany , może się rozładował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Witam Może to co za chwilkę napiszę to czyste herezje i dostanę za to po uszach ale... Napiszę jak miałem ze swoim reglem Tower Pro Mag8 30A. (Pierwszy raz podłączenia regla i silnika 3f) Nie mając do niego jakiejkolwiek instrukcji podłączyłem go do silnika i aku. Gaz w aparaturze był na minimum. Do połowy drążka silnik kręcił a potem stop. Kombinowałem na bardzo wiele sposobów. Po pierwszym sygnalke drążek na maxa, po drugim na minimum i znowu na maxa i taka sobie wolna amerykanka do otrzymania porządanego efektu. I nic. Po przetrzepaniu forum dowiedziałem się, że programowanie rozpoczyna się od wychylenia drążka gazu na maxa i dopiero potem podpięciu aku. Po pierwszym sygnale dźwiękowym drążek gazu na minimum i regler jest zaprogramowany dla Li-pol. Do czego zmierzam. Ano do tego, że po odpięciu regla od akumulatora CHYBA się on rozprogramowuje, bo niby i jak miałby pamiętać ustawienia skoro nie ma własnego źródła zasilania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utopia Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 wojcio69, pamięta bo procek posiada pamięć nieulotną -tzn nie potrzebuje cały czas być zasilany aby zachować informację . Zresztą samo w sobie było to bezsensu bo po każdej zmianie pakietu trzeba by programowac na nowo .. a dostać po uszach nie dostaniesz bo każdy zna sie na czymś innym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Witam No to tutaj mnie Krzyśku zaskoczyłeś. Tylko jak tu wytłumaczyć te moje eksperymenty z Tower Pro Mag8 30A? To co piszesz, że przy każdym podłączeniu pakietu trzebaby programować regla ma jakiś sens, tak właśnie robię. Zaraz, to jak ja mam zaprogramowanego swojego regla? Takie kombinacje jakie przeszedł to nawet producent nie był wstanie przewidzieć, ostatecznie teraz robię to zgodnie z instrukcją dla pakietu Li-pol przy każdym podłączeniu aku i silnik działa tak jak bozia przykazała, ale czy na pewno jest on sprogramowany dla li-pol? A może dla Ni-Mh lub czort wie jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korkis Opublikowano 10 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Paket jest naładowany Ja go chyba zaprogramowałem na li-pol 7,4v bo przed ładowanem jakoś działał, a teraz po naładowaniu nie chce działac ani piszczyć, ani się nie kreci, jak dam gaz na połowe to silnik drga wojcio69 co pan zrobił ze swoim regulatorem :?: , naprawił pan jakoś :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utopia Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 bez właściwej instrukcji mozesz ustawiać cuda i np. odetnie motor w czasie gdy ten będzie potrzebny bo akurat regulator uzna że aku już puste podczas gdy w pakiecie bedzie jeszcze dość prundu. A pamięci nieulotne są stosowane powszechnie w komputerach ,telefonach , telewizorach ... odłączenie zasilania nie powoduje śmierci całości . osobiśćie szlag by mnie trafił gdybym miał "wajchować" regla przy każdej zmianie pakietu . odpukać w niemalowane ale sprawdziłem swoje proste regle i zarówno MAG8 -18A oraz BLE-18 chodzą zawsze ok ...obym nie wykrakał .. Może masz wadliwy alboco ? EDIT : a teraz po naładowaniu nie chce działac ani piszczyć, ani się nie kreci, jak dam gaz na połowe to silnik drga posprawdzaj goldy i wszystkie połączenia pomiedzy silnikiem a regulatorem. szarpanie jest oznaką braku jednej z faz albo przerwy w jednym z uzwojeń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korkis Opublikowano 11 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Ja nie jestem pewien czy dobże kabelki podłączyłem silnika z regulatorem, ale w cześniej sie kręcił To jest silnik który podłączyłem z regulatora http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=6097 sprawdziłem połączenie miedzy silnikiem a ryglem, jak przytrzymałem palcem połączenie to silnik sie kręcił i normalnie działał. ja nie mam wtyczek gold zamontowanych na połączeniu silnika z regulatorem, wziełem normalnie kabelki połączyłem i zamątowałem rurkę termokurczliwą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cobra Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Co to znaczy normalnie kabelki połączyłem Polutowałeś je? Może niezbyt dokładnie, albo podczas podłączania któryś się złamał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_tata Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Korkis Coś mi się wydaje, że nie powinieneś pisać, że masz problem z regulatorem. Masz problem, ale z połączeniami. Skoro piszesz, że wszystko działa gdy trzymasz palcem, to zrób coś, żebyś nie musiał trzymać, albo lataj trzymając palcem. Ludzie, litości :evil: Jest taka zasada, że jeżeli coś jest na prąd, to o wiele lepiej działa, gdy jest do niego podłączone. Jak wyeliminujemy wszystkie inne usterki, to dopiero można podejrzewać np regulator. A tak, to wszyscy będą zgadywać: pakiet, silnik, rewersy nadajnika, programowanie regulatora i Bóg wie, co jeszcze. Z doświadczenia mogę powiedzieć, że sam regulator i jego ustawienia to ostatni podejrzany w przypadku złego działania układu napędowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.