Skocz do zawartości

Jaki silnik ?


Malker

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To jezeli zarówka to tylko 4 takt bo 2 takt ma za duze obroty i ciezko robi sie zawisy i nie tylko. Jezeli waga bedzie ponizej 4kg to 20ccm powinien starczyc ale osobiscie bym cos wiekszego kupił. Jest jeszcze opcja zeby wpakowac benzyna ale to juz z waga bedzie duzo gorzej. Wybór nalezy do ciebie :D

Opublikowano

4T ma większy moment obrotowy a wiec można założyć większe smigło o mniejszym skoku ,co w 3D się przydaję sam sie o tym przekonałem kiedy kupiłem ASP 4t... :D

Opublikowano
mam doświadczenie i nie martw się rodzina kretów przeżyje :)

 

I potrzebujesz jednak pomocy :D

Po samym AFPD to nie jest dobry model dla Ciebie.

Opublikowano

Idealnym silnikiem dla Ciebie powinien okazać się ASP z rodziny FS,skoro już miałeś 2 spalinowe akrobaty.Ja miałem sobie zamiar sprawić taki silnczek lecz ze wzgledu na kupno okazyjnie 2-suwa nic z tego nie wyszło :lol: .

 

PS.Sorry za offtop ale mam pytanie odnośnie awataru Malker :mrgreen: -słuchasz The offspring :?: :)

Opublikowano

No właśnie a ja zakupiłem już silniczek OSa 2 takt 20ccm myślę, że będzie dobry :)

A do odpowiedzi Konrada: Tak słucham czasami ale nie non stop :P Ale nasz Modek kazał mi zmienić avek a ja tak wyglądam :lol:

Opublikowano
Jak cię stać na naprawdę dobry silnik to proponuje to http://www.rcskorpion.pl/product_info.php?products_id=4154 rewelacja...

 

Ten silnik jest rewelącją jako nowinka techniczna jednak patrząc na stosunek mocy do masy całosci z zapłonem cięzko dobrac do niego model akrobacyjny. 7.5kg ciągu z silnika o takiej masie to nic nadzwyczajnego

 

Bardzo oryginalny pomysł

 

Waga silnika bez tłumika: 1245g,

Waga zapłonu: 125g,

Pakiet do zapłonu 150g

Waga tłumika: 86g

 

Podliczając wszystko 1606g chcesz wpakować w model 1.7m ????

 

PS nie licze solidnego łoża na ten silnik

 

 

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

 

No właśnie a ja zakupiłem już silniczek OSa 2 takt 20ccm myślę, że będzie dobry :)

A do odpowiedzi Konrada: Tak słucham czasami ale nie non stop :P Ale nasz Modek kazał mi zmienić avek a ja tak wyglądam :lol:

 

To bardzo dobry i sprawdzony silnik na paliwie z 5% nitro lata kilku moich kolegów i wszyscy sa zadowoleni.Tankujesz latasz nie regulujesz :wink:

Gość Kamyczek_RC
Opublikowano

Radek ma rację co do tego że saito fg-36 jest do tego modelu za duże i za ciężkie jeśli tu miała być benzynka to raczej taka :

http://www.horizonhobby.com/Products/TechnicalSpecs.aspx?ProdID=SAIEG20

w większości przypadków silnik 4 suwowy będzie cięższy i słabszy od tej samej wielkości 2 suwowego silnika dodatkowo cięższy bedzie benzyniak od żarowego bo zapłon akku to też swoje waży. Nikt nie mówi jednak o innych aspektach jak koszt eksploatacji benzynki w stosunku do żarowej 20-tki . Wydaje mi się że w silnikach benzynowych będzie podobnie jak w żarowych gdzie czterosuwy wypierają silniki dwusuwowe ze względu na ich osiągi i kulturę pracy. Pewnie za kilka lat znikną dwusuwowe benzyny a ich miejsce zajmą lekkie nowoczesne silniki czterosuwowe ;)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.