Malker Posted December 13, 2008 Share Posted December 13, 2008 Witam, możecie mi doradzić jaki najlepiej kupić silnik do modelu Yak 54 1,7m ? Model jest tu: http://modelarski.com/produkt-YAK_54_-_120,3559.html A myślałem o takim silniczku: http://modelarski.com/produkt-Silnik_Os_Max_120_AX_RING,1863.html No i na pewno 20ccm będzie ale jakiego byście polecali ? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil_rc Posted December 13, 2008 Share Posted December 13, 2008 A jak chcesz polatac? Ostro 3D? Pomysl juz na 4 taktem moze nawet którys ASP. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malker Posted December 13, 2008 Author Share Posted December 13, 2008 No raczej 3D, zawisy itp Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil_rc Posted December 13, 2008 Share Posted December 13, 2008 To jezeli zarówka to tylko 4 takt bo 2 takt ma za duze obroty i ciezko robi sie zawisy i nie tylko. Jezeli waga bedzie ponizej 4kg to 20ccm powinien starczyc ale osobiscie bym cos wiekszego kupił. Jest jeszcze opcja zeby wpakowac benzyna ale to juz z waga bedzie duzo gorzej. Wybór nalezy do ciebie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danielstol Posted December 13, 2008 Share Posted December 13, 2008 4T ma większy moment obrotowy a wiec można założyć większe smigło o mniejszym skoku ,co w 3D się przydaję sam sie o tym przekonałem kiedy kupiłem ASP 4t... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malker Posted December 13, 2008 Author Share Posted December 13, 2008 Hmm ASP... A nie może być OS? Dlaczego Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil_rc Posted December 13, 2008 Share Posted December 13, 2008 Jak cie stac na Os-a to mozesz kupic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malker Posted December 13, 2008 Author Share Posted December 13, 2008 Ok to już mniej więcej wiem ale dalsze odpowiedzi mile widziane Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariusz70 Posted December 13, 2008 Share Posted December 13, 2008 Ja miałem asp 4t i nie moge złego słowa powiedzieć palił, równo pracował ale jednak os to os Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danielstol Posted December 13, 2008 Share Posted December 13, 2008 Jak cię stać na naprawdę dobry silnik to proponuje to http://www.rcskorpion.pl/product_info.php?products_id=4154 rewelacja... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malker Posted December 13, 2008 Author Share Posted December 13, 2008 O nie nie Za drogi zdecydowanie za drogi No i pojemność też za duża (Jak na moje oko) Link to comment Share on other sites More sharing options...
laminat Posted December 14, 2008 Share Posted December 14, 2008 a kolega to jakies doswiadczenie ma? czyms podobnym juz latał czy ma ochote zrobic jeden kilku sekundowy lot? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malker Posted December 15, 2008 Author Share Posted December 15, 2008 mam doświadczenie i nie martw się rodzina kretów przeżyje Link to comment Share on other sites More sharing options...
olo Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 mam doświadczenie i nie martw się rodzina kretów przeżyje I potrzebujesz jednak pomocy Po samym AFPD to nie jest dobry model dla Ciebie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malker Posted December 15, 2008 Author Share Posted December 15, 2008 AFPD ? Gdzie Pan to wyczytał :/ ? Ja już miałem 2 modele spalinowe akrobaty... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konrad Posted December 15, 2008 Share Posted December 15, 2008 Idealnym silnikiem dla Ciebie powinien okazać się ASP z rodziny FS,skoro już miałeś 2 spalinowe akrobaty.Ja miałem sobie zamiar sprawić taki silnczek lecz ze wzgledu na kupno okazyjnie 2-suwa nic z tego nie wyszło . PS.Sorry za offtop ale mam pytanie odnośnie awataru Malker :mrgreen: -słuchasz The offspring :?: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malker Posted December 15, 2008 Author Share Posted December 15, 2008 No właśnie a ja zakupiłem już silniczek OSa 2 takt 20ccm myślę, że będzie dobry A do odpowiedzi Konrada: Tak słucham czasami ale nie non stop Ale nasz Modek kazał mi zmienić avek a ja tak wyglądam Link to comment Share on other sites More sharing options...
radek872 Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Jak cię stać na naprawdę dobry silnik to proponuje to http://www.rcskorpion.pl/product_info.php?products_id=4154 rewelacja... Ten silnik jest rewelącją jako nowinka techniczna jednak patrząc na stosunek mocy do masy całosci z zapłonem cięzko dobrac do niego model akrobacyjny. 7.5kg ciągu z silnika o takiej masie to nic nadzwyczajnego Bardzo oryginalny pomysł Waga silnika bez tłumika: 1245g, Waga zapłonu: 125g, Pakiet do zapłonu 150g Waga tłumika: 86g Podliczając wszystko 1606g chcesz wpakować w model 1.7m ???? PS nie licze solidnego łoża na ten silnik :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: No właśnie a ja zakupiłem już silniczek OSa 2 takt 20ccm myślę, że będzie dobry A do odpowiedzi Konrada: Tak słucham czasami ale nie non stop Ale nasz Modek kazał mi zmienić avek a ja tak wyglądam To bardzo dobry i sprawdzony silnik na paliwie z 5% nitro lata kilku moich kolegów i wszyscy sa zadowoleni.Tankujesz latasz nie regulujesz :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kamyczek_RC Posted December 16, 2008 Share Posted December 16, 2008 Radek ma rację co do tego że saito fg-36 jest do tego modelu za duże i za ciężkie jeśli tu miała być benzynka to raczej taka : http://www.horizonhobby.com/Products/TechnicalSpecs.aspx?ProdID=SAIEG20 w większości przypadków silnik 4 suwowy będzie cięższy i słabszy od tej samej wielkości 2 suwowego silnika dodatkowo cięższy bedzie benzyniak od żarowego bo zapłon akku to też swoje waży. Nikt nie mówi jednak o innych aspektach jak koszt eksploatacji benzynki w stosunku do żarowej 20-tki . Wydaje mi się że w silnikach benzynowych będzie podobnie jak w żarowych gdzie czterosuwy wypierają silniki dwusuwowe ze względu na ich osiągi i kulturę pracy. Pewnie za kilka lat znikną dwusuwowe benzyny a ich miejsce zajmą lekkie nowoczesne silniki czterosuwowe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malker Posted December 16, 2008 Author Share Posted December 16, 2008 mam nadzieję, że silniczek jaki nabyłem będzie się dobrze sprawował Niedługo* relacja z budowy *styczeń Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.