Jump to content

Jaki silnik ?


Malker

Recommended Posts

Witam, możecie mi doradzić jaki najlepiej kupić silnik do modelu Yak 54 1,7m ?

Model jest tu: http://modelarski.com/produkt-YAK_54_-_120,3559.html

A myślałem o takim silniczku: http://modelarski.com/produkt-Silnik_Os_Max_120_AX_RING,1863.html

 

No i na pewno 20ccm będzie ale jakiego byście polecali ?

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

To jezeli zarówka to tylko 4 takt bo 2 takt ma za duze obroty i ciezko robi sie zawisy i nie tylko. Jezeli waga bedzie ponizej 4kg to 20ccm powinien starczyc ale osobiscie bym cos wiekszego kupił. Jest jeszcze opcja zeby wpakowac benzyna ale to juz z waga bedzie duzo gorzej. Wybór nalezy do ciebie :D

Link to comment
Share on other sites

Idealnym silnikiem dla Ciebie powinien okazać się ASP z rodziny FS,skoro już miałeś 2 spalinowe akrobaty.Ja miałem sobie zamiar sprawić taki silnczek lecz ze wzgledu na kupno okazyjnie 2-suwa nic z tego nie wyszło :lol: .

 

PS.Sorry za offtop ale mam pytanie odnośnie awataru Malker :mrgreen: -słuchasz The offspring :?: :)

Link to comment
Share on other sites

No właśnie a ja zakupiłem już silniczek OSa 2 takt 20ccm myślę, że będzie dobry :)

A do odpowiedzi Konrada: Tak słucham czasami ale nie non stop :P Ale nasz Modek kazał mi zmienić avek a ja tak wyglądam :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jak cię stać na naprawdę dobry silnik to proponuje to http://www.rcskorpion.pl/product_info.php?products_id=4154 rewelacja...

 

Ten silnik jest rewelącją jako nowinka techniczna jednak patrząc na stosunek mocy do masy całosci z zapłonem cięzko dobrac do niego model akrobacyjny. 7.5kg ciągu z silnika o takiej masie to nic nadzwyczajnego

 

Bardzo oryginalny pomysł

 

Waga silnika bez tłumika: 1245g,

Waga zapłonu: 125g,

Pakiet do zapłonu 150g

Waga tłumika: 86g

 

Podliczając wszystko 1606g chcesz wpakować w model 1.7m ????

 

PS nie licze solidnego łoża na ten silnik

 

 

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

 

No właśnie a ja zakupiłem już silniczek OSa 2 takt 20ccm myślę, że będzie dobry :)

A do odpowiedzi Konrada: Tak słucham czasami ale nie non stop :P Ale nasz Modek kazał mi zmienić avek a ja tak wyglądam :lol:

 

To bardzo dobry i sprawdzony silnik na paliwie z 5% nitro lata kilku moich kolegów i wszyscy sa zadowoleni.Tankujesz latasz nie regulujesz :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Kamyczek_RC

Radek ma rację co do tego że saito fg-36 jest do tego modelu za duże i za ciężkie jeśli tu miała być benzynka to raczej taka :

http://www.horizonhobby.com/Products/TechnicalSpecs.aspx?ProdID=SAIEG20

w większości przypadków silnik 4 suwowy będzie cięższy i słabszy od tej samej wielkości 2 suwowego silnika dodatkowo cięższy bedzie benzyniak od żarowego bo zapłon akku to też swoje waży. Nikt nie mówi jednak o innych aspektach jak koszt eksploatacji benzynki w stosunku do żarowej 20-tki . Wydaje mi się że w silnikach benzynowych będzie podobnie jak w żarowych gdzie czterosuwy wypierają silniki dwusuwowe ze względu na ich osiągi i kulturę pracy. Pewnie za kilka lat znikną dwusuwowe benzyny a ich miejsce zajmą lekkie nowoczesne silniki czterosuwowe ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.