Gość Anonymous Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 bez kometarza nie che być w takim samolocie http://wiadomosci.onet.pl/1882949,12,juz_mial_ladowac_kiedy_oglosil_ze_nie_ma_kwalifikacji,item.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek.3333 Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 O ile wiem to większość pilotów Lotu nie ma kwalifikacji do lądowania w gęstej mgle a samoloty odpowiedniego oprzyrządowania. Lepiej aby pilot podjął taką decyzję niż taką jak w Mirosławcu piloci Cassy , którzy mieli kwalifikacje. Ciekawe w której grupie pasażerów chciałby się znaleźć szanowny Kolega. Darek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utopia Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 troszkę jestes w błedzie ..coprawda wyglada na to że wsadzili pilota ktory niepowinien był lecieć ale ząłoga to zawsze jeden starszy doświadczeniem jeden "żołtodziób " ( to bardzo duże uproszczenie ) . Nie podano faktów czy pilot wiedział o pogodzie w punkcie docelowym , czy znał lotnisko ,czy leciał "bo mu kazano" ...można by wiele wymieniać . Nie mam uprawnień pilota ale z opowiadań wiem że nawet wojskowe samoloty czasem są kierowane na inne lotniska w trudnych warunkach . Dla mnie facet wykazał sie większą rozwagą niesiadając niż miałby kozaczyć i ryzykowac zycie ludzi i maszynę. Pozatym nie wiemy jaką awionikę miał na pokładzie Troszke szukanie sensacji przez pismaków w powaznym zachowaniu pilota . ale to moje marne zdanie . samolot to nie model nie posadzisz go na 100 metrach na słuch EDIT - pisane równoczesnie ale ja mam wiecej wiec powinienem byc pierwszy ... hehe (nieprzenośmy forum onetu tutaj bo zacznę pisać jestem ksiedzem - więc uklęknij czytajac te słowa ......) Żartobliwie do wpisu "czeciego " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Lepiej że tak, niż miałby pomimo wszystko próbować lądować - vide nasza Casa... EDIT: 3-ci :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Wolałbym być w takim samolocie a raczej z takim pilotem niż z kimś kto mimo braku kwalifikacji i doświadczenia próbowałby lądować. Według mnie należy pochwalić decyzję pilota. Żeby nasi politycy tacy byli, nie mam kwalifikacji, odchodzę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 jestem cekawy jak by braku mu paliwa to jest angelski pliot to muci wiedeć jak lodować w mgle tam juz widzie jaka była apknika w samolocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Nie podano faktów czy pilot wiedział o pogodzie w punkcie docelowym Linie Flybe podkreślają, że kiedy samolot startował z Cardiff, pogoda w Paryżu była dobra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utopia Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 fak- tycznie niedoczytałem - mea culpa .... ja tez wyedytowałem wyżej ;P paliwa nigdy nie ma na styk ! podstawowa zasada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 ale tak nie powino być ze pilot nie ma kwalifikacji i wsada do maszyny nie wiem morze sie myle ps jestem cekawy jakie to odszkodwanie było (sorra za ortografie ) EDIT: Sorry, za krawacik na przywitanie. Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utopia Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Nawet na niektore lotniska są wymagane kwalifikacje ( gęsta zabudowa , trudne warunki , krótki pas) to juz takie uroki zawodu ....fajnie sie słucha aktywnych pilotów przy piwku . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motylasty Opublikowano 18 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2008 Do nowego forumowicza Ks Albo zaczniesz pisać poprawnie, dając sobie jednocześnie spokój z tym ( sorra za ortografie ), albo Ci zaraz dodam "czerwony punkcik" za brak szacunku dla innych forumowiczów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miki Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 ale tak nie powino być ze pilot nie ma kwalifikacji i wsada do maszyny nie wiem morze sie myle ps jestem cekawy jakie to odszkodwanie było (sorra za ortografie )[/color] wedlug kolegi to we wszystkich liniach powinnin latac piloci z uprawnieniami na ILS IIIc? kto by za to zaplacil? po drugie. jaki ma to sens jesli niewiele lotnisk posiada infrastrukture umozliwiajacy ladowanie wg ILS IIIc? dla przykladu nasze Okecie(stoliczne lotnisko!) ma na jednym pasie i jednym kierunku ILS II Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laminat Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 panowie jak trudne jest ladowanie w mgle jak dodatkowo sie cos spieprzy wiem dobrze bo w pazdzierniku zginał pilot z mojego aeroklubu ktory stracił przyrzady elektryczne (padł alternator) i zostały mu tylko barometraki skutek 3 osoby smierc na miejscu jedna ciezko ranna kto wie o jakim wypadku mowie a nie chce za bardzo pisac o tym to wie co sie stalo. a swoja droga ladowanie w mgle jest szczegolnie trudne na obcym lotnisku i pilot podjał słuszna decyzje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Jedyne z czym pilot dal ciala to stwierdzenie, ze nie ma kwalifikacji i tyle - podjal sluszna decyzje o powrocie, ale powinien byl powiedziec - wracamy z powodu mgly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Mammuth, czy to wstyd przyznać się do tego, że nie ma się kwalifikacji? Lepiej ściemniać, kręcić, wymyślać niestworzone historie? Tak jak piszesz robią nasi politycy a tak jak napisałem wcześniej powinni powiedzieć że nie mają kwalifikacji i odejść a nie kręcić że poprzedni rząd, że susza, że dolar, że ble ble ble... Trzeba być facetem z jajami żeby umieć przyznać, że czegoś się nie potrafi. Według mnie ten pilot miał zarówno jaja (sprawdzić czy pilot nie był kobietą ) jak i rozum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 ...nie wstyd się przyznać, że się czegoś nie wie/nie umie - wstyd się nie przyznać i sp...szyć :evil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Zmierzam tylko do tego, ze na pokladzie sa ludzie ktorzy o wszelkich systemach bezpieczenstwa nie maja najmniejszego pojecia (sam nie wiedzialem i nie wiem o wielu systemach - po prostu mnie to nie interesuje ) - wole uslyszec, ze jest mgla i bezpieczniej bedzie leciec gdzie indziej niz slyszec "nie mam kwalifikacji aby ladowac" - na pokladzie bedzie moze 1 procent ludzi majacych jakiekolwiek pojecie o lataniu i procedurach - reszta jest na lasce pilota - o panike nietrudno a jak przezyja - to latwo o odszkodowania i jakies wyssane z palca horrory i pomowienia. Jak nie mam na cos wplywu to wole nie znac szczegolow - mam dosyc powodow do stresowania sie A co do zaklamania politykow - no coz, skwituje to krotko *&^$$% !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 ...do0kładnie i niech ich najjaśniejszy szlag :wink: ps oczywiście trafi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ładziak Opublikowano 20 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 A co do zaklamania politykow - no coz, skwituje to krotko *&^$$% !!! A co Ty taki delikatny jesteś? Toż to są *##%&*, &%#& oraz %*&^#! :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.