Jump to content

Już miał lądować, kiedy ogłosił, że nie ma kwalifikacji szok


Guest Anonymous

Recommended Posts

O ile wiem to większość pilotów Lotu nie ma kwalifikacji do lądowania w gęstej mgle a samoloty odpowiedniego oprzyrządowania. Lepiej aby pilot podjął taką decyzję niż taką jak w Mirosławcu piloci Cassy , którzy mieli kwalifikacje. Ciekawe w której grupie pasażerów chciałby się znaleźć szanowny Kolega.

 

Darek

Link to comment
Share on other sites

troszkę jestes w błedzie ..coprawda wyglada na to że wsadzili pilota ktory niepowinien był lecieć ale ząłoga to zawsze jeden starszy doświadczeniem jeden "żołtodziób "

( to bardzo duże uproszczenie ) . Nie podano faktów czy pilot wiedział o pogodzie w punkcie docelowym , czy znał lotnisko ,czy leciał "bo mu kazano" ...można by wiele wymieniać . Nie mam uprawnień pilota ale z opowiadań wiem że nawet wojskowe samoloty czasem są kierowane na inne lotniska w trudnych warunkach .

Dla mnie facet wykazał sie większą rozwagą niesiadając niż miałby kozaczyć i ryzykowac zycie ludzi i maszynę. Pozatym nie wiemy jaką awionikę miał na pokładzie

Troszke szukanie sensacji przez pismaków w powaznym zachowaniu pilota . ale to moje marne zdanie . samolot to nie model nie posadzisz go na 100 metrach na słuch

 

EDIT - pisane równoczesnie ale ja mam wiecej wiec powinienem byc pierwszy ... hehe (nieprzenośmy forum onetu tutaj bo zacznę pisać jestem ksiedzem - więc uklęknij czytajac te słowa ......) Żartobliwie do wpisu "czeciego "

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Wolałbym być w takim samolocie a raczej z takim pilotem niż z kimś kto mimo braku kwalifikacji i doświadczenia próbowałby lądować. Według mnie należy pochwalić decyzję pilota. Żeby nasi politycy tacy byli, nie mam kwalifikacji, odchodzę... :(

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

jestem cekawy jak by braku mu paliwa to jest angelski pliot to muci wiedeć jak lodować w mgle tam juz widzie jaka była apknika w samolocie

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

ale tak nie powino być ze pilot nie ma kwalifikacji i wsada do maszyny nie wiem morze sie myle ps jestem cekawy jakie to odszkodwanie było (sorra za ortografie )

 

EDIT:

Sorry, za krawacik na przywitanie.

Tomek

Link to comment
Share on other sites

ale tak nie powino być ze pilot nie ma kwalifikacji i wsada do maszyny nie wiem morze sie myle ps jestem cekawy jakie to odszkodwanie było (sorra za ortografie )[/color]

 

wedlug kolegi to we wszystkich liniach powinnin latac piloci z uprawnieniami na ILS IIIc?

kto by za to zaplacil?

 

po drugie. jaki ma to sens jesli niewiele lotnisk posiada infrastrukture umozliwiajacy ladowanie wg ILS IIIc?

 

dla przykladu nasze Okecie(stoliczne lotnisko!) ma na jednym pasie i jednym kierunku ILS II :)

Link to comment
Share on other sites

panowie jak trudne jest ladowanie w mgle jak dodatkowo sie cos spieprzy wiem dobrze bo w pazdzierniku zginał pilot z mojego aeroklubu ktory stracił przyrzady elektryczne (padł alternator) i zostały mu tylko barometraki skutek 3 osoby smierc na miejscu jedna ciezko ranna kto wie o jakim wypadku mowie a nie chce za bardzo pisac o tym to wie co sie stalo. a swoja droga ladowanie w mgle jest szczegolnie trudne na obcym lotnisku i pilot podjał słuszna decyzje

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Mammuth, czy to wstyd przyznać się do tego, że nie ma się kwalifikacji? Lepiej ściemniać, kręcić, wymyślać niestworzone historie? Tak jak piszesz robią nasi politycy a tak jak napisałem wcześniej powinni powiedzieć że nie mają kwalifikacji i odejść a nie kręcić że poprzedni rząd, że susza, że dolar, że ble ble ble... Trzeba być facetem z jajami żeby umieć przyznać, że czegoś się nie potrafi. Według mnie ten pilot miał zarówno jaja (sprawdzić czy pilot nie był kobietą :) ) jak i rozum.

Link to comment
Share on other sites

Zmierzam tylko do tego, ze na pokladzie sa ludzie ktorzy o wszelkich systemach bezpieczenstwa nie maja najmniejszego pojecia (sam nie wiedzialem i nie wiem o wielu systemach - po prostu mnie to nie interesuje ) - wole uslyszec, ze jest mgla i bezpieczniej bedzie leciec gdzie indziej niz slyszec "nie mam kwalifikacji aby ladowac" - na pokladzie bedzie moze 1 procent ludzi majacych jakiekolwiek pojecie o lataniu i procedurach - reszta jest na lasce pilota - o panike nietrudno :) a jak przezyja :lol: - to latwo o odszkodowania i jakies wyssane z palca horrory i pomowienia.

Jak nie mam na cos wplywu to wole nie znac szczegolow - mam dosyc powodow do stresowania sie ;)

A co do zaklamania politykow - no coz, skwituje to krotko *&^$$% !!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.