Maciej1991P Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 witam! Mam pytanie dotyczące silników spalinowych. Jako, że jestem laikiem w tej dziedzinie (silniki modelarskie) chciałbym się zapytać czy taki silnik będzie dobry do ślizgu http://www.model-fan.com.pl/index.php?p3050,g-51-ring . i chciałbym sie dowiedzieć z czystej ciekawości jaka jest różnica między silnikiem żarowym a benzynowym? oraz czemu niektóre silniki są mniejszej pojemności (nawet 5ccm) podobną moc mają a ceny są o parę set droższe od tych o większej pojemności? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil6593 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 jaka jest różnica między silnikiem żarowym a benzynowym Silnik żarowy to taki gdzie zapłon następuje poprzez żarzącą się świece i jest on przeważnie na metanol itp. , a Benzynowy to taki gdzie zapłon następuje poprzez wysłanie iskry z megneta.Benzynowy jest na normalną benzynę + olej , jak do piły. oraz czemu niektóre silniki są mniejszej pojemności (nawet 5ccm) podobną moc mają a ceny są o parę set droższe od tych o większej pojemności? Różnie to jest.Zależy od marki od ich zalet takie tam.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utopia Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 czemu niektóre silniki są mniejszej pojemności (nawet 5ccm) podobną moc mają a ceny są o parę set droższe od tych o większej pojemności? trwałość to czesto pierwszy wskaźnik ceny . Materiały kosztują swoje choć mi żaden silnik niewytrzymywał 2 sezonów przy intensywnych treningach co roku był nowy pomimo że nie były to chińskie zabawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...