Skocz do zawartości

Przeróbka MiniMaga


jary14

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Sprawa przedstawia się tak:

Mam już MiniMaga (myślę, że modelu nie trzeba przedstawiać) jakiś czas. No i niestety silnik szczotkowy (Permax 400) wyzionął duch. Postanowiłem zastąpić go jakimś silnikiem bezszczotkowym. I tu jest pytanie:

 

Jaki silnik byłby najlepszy ??

Interesuje mnie latanie tego typu:

 

http://pl.youtube.com/watch?v=1T5ltAP6yno&feature=related

 

Znalazłem coś takiego:

http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=5668

Co Wy na to ??

 

Czekam na Wasze propozycje

Z góry dzięki

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten chyba będzie troszeczkę się bardziej nadawał:

 

http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=5667

 

Tamten ma niskie obroty i chyba przy mała moc .

 

Do tego regulator 20-25A

 

Albo ten ray z opisu wyglaa obiecująco do tego MM, nadmiar mocy nie przeszkodzi nie każe nikt na ful latać:

http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=4703

I chyba byłby idealny, tyle że silniki ray są podobno do :ass:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bedzie latal tak jak na filmiku :) a do tego b. wolno jak bedzie potrzeba (przydaje sie do ladowania)

 

TP to oznaczenie silnika.

 

Regulator dobierasz do silnika.

 

Jak silnik bedzie brał np. max 13A to regulator wez ~20A i wystarczy...

jak mocniejszy silnik np 18A to 25A regulator... itd.

a smiglo 8x6 jest idealne 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lubart, MM to trenerek, nie potrzeba mu szybkiego silniczka... nie wiem czy masz MM, ja mam i na ~1kkv bedzie latal w sam raz... az to znudzenia :rotfl:

 

Nie mam MM ale trenerek jak trenerek, a zresztą dość czytałem o MM :P Nadmiar mocy by mu nie przeszkadzał, a silnik można potem wykorzystać... A może pokusi sie o aparat na pokładzie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciez Ci napisalem jaki silniczek mam w MM... (dla przypomnienia http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=5688)

To sprawdzone rozwiazanie.

 

1650k wg. mnie za duze obroty... bedziesz musial dac mniejsze smiglo i spodziewac sie wiekszych predkosci MM... a to mimo wszystko gornoplat :)

 

 

Nadmiar mocy by mu nie przeszkadzał, a silnik można potem wykorzystać... A może pokusi sie o aparat na pokładzie

dlatego lepiej mniejsze KV zeby mial nadmiar mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, że ja na to nie wpadłem.. :oops: (TP)

A co do tego silniczka, to czy 1650KV nie będzie trochę za dużo ?? A może niech ktoś napisze na jakim silniczku już widział ten model, o ile widział :P:P:P

Pozdrawiam

Jeżeli napisałem że sprawdzona konfiguracja,to znaczy że przetestowana w locie konkretnie w tym trenerze 112 cm rozpiętości waga 600g w tym wątku jest zdjęcie (ten na dachu samochodu).Dodatkowo latał też w cessnie 182 Art tech 99cm 600g śmigło 7x5(zdjęcia wcześniej w tym wątku).Co do prędkości istotnie na max obrotach bardzo szybki,ale prędkość lądowania uzależniona jest od cech konstrukcyjnych modelu a przede wszystkim od obciążenia płata.

Ten 104W zestaw też testowałem ,moc całkowicie wystarczająca ale daje mniej frajdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.