Skocz do zawartości

Problem DX6i :( (do posiadaczy DX6i)


rallyman

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

O i to jest dobra wiadomość. Jeszcze tydzień temu serwisowali tylko od swoich klientów. Choć ja swoją naprawiłem (teraz śmiga aż miło w mróż i śnieg, problemów brak) to może i tak wyśle do wymiany potka dla pewności

  • Odpowiedzi 71
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Cytuję mój tekst

U mnie wszystko ok poza tym że zmienia nazwy modeli po wyłączeniu np. copterx na coqterx,piper na pipur czy jakoś tak

 

Czy mam to wysyłać na reklamację czy niema jeszcze sensu może poczekam aż się coś zepsuje :)

Opublikowano

Czesc,

 

Jesli na chwile obecna nie latasz z powodu aury na przyklad, a aparature masz z "podejrzanej serii" to osobiscie bym wyslal. I tak lezy i sie kurzy w oczekiwaniu na pogode ;)

 

Grzesiek

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ja też dostałem przesyłke z naprawionym nadajnikiem z horizon i w tym miejscu chciałbym pochwalić polskiego dystrybutora "SCORPIO" za profesjonalne podejście do klienta, świetny kontakt i uprzejmość. Teraz DX6i działa jak marzenie :)

Opublikowano

Wczesniej pojawialo sie to pytanie ale kazdy zbywal je milczeniem: Co jezeli nia mam naklejki z numerem serii? Jak sprawdzic z ktorej serii mam sprzet? Bardzo prosze o odpowiedz. Pozdrawiam

Opublikowano

Serie seriami ale jesli nadajnik dziala dobrze to poco go reklamowac?

Jesli potencjometry dzialaja jak nalezy to jest jakis inny powod by wysylac go do producenta? Pytam powaznie bo nie chce bez powodu zostac bez nadajnika na miesiac...

Opublikowano

Norbert - moja reklamacja została załatwiona w 5 dni roboczych [ o ile mnie pamięć nie myli ] w każdym bądź razie - bardzo szybko [ ale to bezpośrednio do Anglii ]

 

Jeśli chodzi o dobrze działający sprzęt - mi napisali ze nawet jeśli wszystko jest ok to i tak warto sprawdzać aparaturę przed każdym lotem, ba - moja działała OKI ale i tak ją wysłałem bo miałem z wadliwej serii - co się w końcu okazało - ze jednak wymienili potencjometry bo na stacji diagnostycznej jednak wykazały anomalie !! i co teraz ???

Ja nie chce nikogo namawiać do reklamowania ale warto by było przynajmniej zamienić zdanie z technikami z Horizon Hobby...

 

Resztę napisze życie...

 

Życzę udanych i nie kretobójczych lądowań !

Opublikowano

Problem na pewno nie występuje we wszystkich egzemplarzach. Po prostu trafiła się seria potencjometrów, użytych w tych aparaturach, ze słabo zanitowanymi końcówkami lutowniczymi. Na pewno nie we wszystkich aparaturach te potencjometry montowano. Ja w swojej często sprawdzam (niedługo będzie rok użytkowania) i ani razu nie stwierdziłem jakiegoś problemu. Potencjometry to wogóle najsłabszy element we wszelkich urządzeniach elektronicznych. pozdr.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.