Marshall Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Witam . Jestem tu nowy, więc jak za założyłem temat w złym dziale, to proszę o przeniesienie , z góry przepraszam . Jak w temacie, mam Młodzika z Modelmaking przerobionego na Elektryka . Link do strony producenta : http://www.modelmaking.pl/ires/oferta/1/5/59/ Lata nawet ładnie . Wyposażenie : Mig 480, Lipole 7,4V - 100g , odbiornik 6 -cio kanałowy od Hitec flash 5x, 2 serwa HS 81 , regler Jeti 020, Hitec Flash 5x Chciałbym w tym modelu przerobić skrzydła na"lotkowe" . Totalnie nie mam z tym doświadczenia, więc może macie jakieś pomysły ? .Skrzydła są drewniane, puste w środku, tylko drewniany szkielet . Totalnie nie wiem, jak się za to zabrać . Na googlach nic nie mogę znaleźć . Można w ogóle coś takiego zrobić ? Mam też problem, gdzie umiejscowić serwa . Może jeszcze jakieś usprawnienia, uwagi dot modelu ? Jestem otwarty na propozycje . Zdjęcia modelu : http://img504.imageshack.us/my.php?image=p3112081534ug4.jpg http://img528.imageshack.us/my.php?image=p3112081535ih8.jpg http://img95.imageshack.us/my.php?image=p311208153501wu8.jpg http://img160.imageshack.us/my.php?image=p3112081536or2.jpg PS. Życzę Szczęśliwego Nowego Roku! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...