Karol93 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Lubart, HXT i TP to chyba jedno i to samo . Poza tym, w moim temacie dowiedzialem sie ze lepiej 5-gramowe serwa wkładać (do 3D halówek) - może Ty też spróbuj ? Jakby nie było 3x3g to 9g mniej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miszczu Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Nie kupuj Micro serw Tower Pro. Miałem kilka i jest to totalna porażka. Eska'y są dużo lepsze. P S co do silniczka Turning obawiam się trochę o ciąg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbacz Opublikowano 24 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Nie mialem czasu za bardzo sie odzywac, ale znalazlem chwile zeby (w sumie kilka h) zeby zbudować swój pierwszy model samolotu:) , czyli SU-26 z cyber-fly Dzisiaj odbyl sie pierwszy lot, niestety bylem sam wiec nie ma fotek. Lot odbyl sie bez problemów, przy lekkim wietrze (ok3-4m/s). Dziekuje wszystkim za wczesniejsza pomoc, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leda_g Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Fajne malowanie Nie dałeś wzmocnień kadłuba i skrzydeł :?: Ciekawy pomysł z mocowaniem pakietu, tylko czy nie bezpieczniej byłoby wyciąć w kadłubie szczelinę na pakiet. Zwracaj uwagę na biegunowść przy podpinaniu pakietu bo może być dym :cry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbacz Opublikowano 24 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 W szkrzydłach i kadłubie jest po jednym precie weglowym, mocowanie pakietu jest takie poniewaz nie mam jescze docelowego pakietu 3s, a od jego wagi zalezec bedzie polozenie. Złaczka tez zostanie zmieniona razem z pakietem:) Malowanie to oczywiscie nie moja zasługa, taki juz kupilem. Jaki lipol 3s dokupic? o pojemność mi chodzi:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leda_g Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 W szkrzydłach i kadłubie jest po jednym precie weglowym Przy takich modelach - zawsze dwa pręty po dwóch stronach EPP, jeden pręt ci nie usztywni modelu EDIT Na fotkach tego nie widać, chyba że tak dobrze to ukryłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbacz Opublikowano 24 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 w skrzydłach jest od dołu, w kadłubie tez, po całej długosci. a co do skrzydel to dac drugi od góry? Edit sorry, nie doczytałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leda_g Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 w skrzydłach jest od dołu, w kadłubie tez, po całej długosci. a co do skrzydel to dac drugi od góry? A jak w kadłubie (w środku) ? Co ci da w skrzydle z jednej strony. Sprawdź na kawałku EPP. Wklej z jednej i zobacz sztywność, a potem dodaj z drugiej i porównaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbacz Opublikowano 24 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Od spodu, wzdłóż kadłuba, pośrodku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gładkilot Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Od spodu, wzdłóż kadłuba, pośrodku lepiej dać 2 po bokach, ten pręt od spodu za dużo nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbacz Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 A tu filmik, chyba z 3ciego lotu: http://pl.youtube.com/watch?v=e10pFkUzGxs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Strasznie nisko latasz i pompujesz modelem na granicach przeciągnięć. Czemu tak? Silnik nie ma mocy czy boisz się wylecieć wyżej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbacz Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 To mój około 3 lot, nigdy wczesniej nie latalem samolotem, wczesniej wylatalem kilkanascie pakietów lamą. Co do mocy to owaszem silnik jest dosc słaby i bedzie zmieniony, ale do nauki jest chyba ok. i pompujesz modelem na granicach przeciągnięć co to znaczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Latasz góra dół. Lecisz w dół, później ciągniesz go ostro w górę, traci prędkość, zaczyna spadać, znowu go ciągniesz, znowu w górę i tak w kółko :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbacz Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 to góra-dół na początku, to przez to ze trymer mi się przesunął i trzeba było go przestawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diem Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Szybciej lataj bo zwali sie na skrzydlo, ten model potrafi latac wolno ale Twoje loty juz na granicy. Nie boj sie, gazu! Im wyzej latasz tym bezpieczniej - model daleko od ziemi wiec masz czas na korekte jak cos zle pojdzie. Gratuluje oblotu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbacz Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Dzięki, muszę go pomalować od dołu, bo jest jednolicie biały, a oryginalne malowanie też nie jest zbyt widoczne. Mam w planach zakup pakietu, tylko zastanawiam się jeszcze nad pojemnością. Jakieś sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diem Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Ja mam 1000mah 3s przy dzwonku 2408-21. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbacz Opublikowano 26 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Więcej, tj. 1200-1500 to będzie za dużo? Ile czasu latasz na 1000? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Przy dobrych warunkach można polatać na tym sprzęcie co ma Diem nawet 8 minut Oczywiście mówimy o szaleństwach a nie spokojnym lataniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.