olo Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Może masz rację,jeżeli jeszcze się nadają to może jest to niepotrzebne. Ja do swojego części kupowałem w sklepie z piłami. To nie są drogie rzeczy. Ja zanim kupiłem zapłon odpaliłem pierwszy silnik z oryginalnym kołem dorobiłem tylko taką prostą przejściówkę do zamocowania śmigła.Dopiero po tym teście kombinowałem dalej. ps. podać Ci jutro jakieś wymiary piasty z mojej 40? Będziesz miał na czym się wzorować,śmigło to będziesz musiał mieć tak z 20 cali,Pelikan będzie dobry.
olek4 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2009 Lux.Olo,bardzo,Cie,o,toprosze .chyba.zrobie,taki,patent,jak,u,Ciebie,z,tym,ob racanym,pierscieniem do,regulacji ,choc.sam.nie.wiem.w.jaki,sposob,zamocowac.piaste,smigla,to,tego.kola magnesowego,skoro,mam,je,stoczyc, :? chyba,ze,nagwintuje,od,dolu,ta,piaste,i,posluzy,jako.nakretka ale,czy,to,sie,nie.odkreci.sam,nie,wiem
olo Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Jutro Ci podam wymiary i zrobię fotki. W pierwszym moim przerabianym silniku nic nie zmieniałem poza takim patentem mocowanym do koła zamachowego żeby było można przykręcić śmigło. Zrobię szkic to będziesz wiedział o co mi chodzi. Zapłon oryginalny z cewką. Dopiero potem po sprawdzeniu jak to dmucha i zważyłem ciąg postanowiłem brnąć dalej i przerobiłem go do stanu takiego jak widziałeś. Czy Twój znajomy,tokarz będzie chciał się w to bawić,nie wiem. Dural PA6 w wałkach to około 50zł za kg,jeżeli jeszcze trzeba będzie płacić za robociznę tokarza to finansowo nie bardzo się opłaca. Wytłumacz mu że wszystko ma być osiowo i bez bicia bo to będzie się kręcić kilka tys. obrotów,ty będziesz o uruchamiał to ręcznie a śmigło nie może odpaść
tikicaca Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 ostatnio kupowalem pa6 w warszawie licza ok 30zl za kilogram. u siebie dotoczylem z brazu bo nie mialem akurat alu. Piaste mam dwuczesciowa, jedna siada na stozek i klin, druga z gwintem dociaga calosc. OBydwie polowki sa skrecone dwoma srubkami zeby sie nie rozkrecalo przy zapalaniu.
olo Opublikowano 10 Stycznia 2009 Opublikowano 10 Stycznia 2009 Prawdopodobnie masz teraz świecą na klucz19 i na nią nie wejdzie fajka od zapłonu.Możesz kupić taką na klucz 16 i wtedy będzie pasowała idealnie. Śmigło dokręcam w ten sposób Możesz spróbować zrobić mocowanie na jedną M10 + 2 M4 i nie będzie problemu ze zrobieniem otworów co 60 stopni Możesz zamiast nakrętki na wał mocującej koło zrobić taką nakrętkę -piastę Od góry przykręcisz śmigło i dodatkowo trzeba zrobić mocowanie na 2 śruby po bokach do koła zamachowego żeby się nie odkręciło w czasie pracy.
olek4 Opublikowano 12 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2009 Dzieki.Olo.bardzo.mi.pomogles Zajelo,mi,troszke,zanim,znalazlem,material,ale,mam,PA6,i,to,calkiem,za,free Wzorujac,sie,na,tym,co,narysowalem,spożądzilem,rysunek Wiec,jutro,z,rana.mkne,do,tokarza A,tu,fotka,zapłonu.ktory.przed,momentem,podrzucił.Pan,listonosz Niezle,kopie,sprawdzilem :shock:
olo Opublikowano 12 Stycznia 2009 Opublikowano 12 Stycznia 2009 A masz już magnesy do wklejenia? Pomysł na piastę zgapiłem kiedyś z silników ZG http://www.toni-clark.com/english/frames_e/z62_frm.htm http://www.toni-clark.com/english/frames_e/z45_frm.htm Z testami zapłonu jednak uważaj dosyć łatwo uszkodzić ten czujnik i potem trzeba wymieniać,dobrze że sam czujnik jest tańszy od tego HC.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.