Malker Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Cześć no to przyszła na mnie kolej 24 grudnia nabyłem Yak'a 54. Model moim zdaniem dobrze wykonany nie ma miejsc gdzie folia by odchodziła lub by było coś złamane, wszystko bardzo dobrze sklejone i (chyba) dosyć solidna konstrukcja. Fotki będą z opóźnieniem bo jakoś tak wyszło, że nie bardzo miałem czas kiedy je wrzucić na bieżąco Wyprowadzone przewody pod silnik Zasilanie: Graupnera 4NH-2500 RX 4,8V Ni-Cd. Serwa: Lotki Hitec 635HB Wysokosc PowerHD 17kg (nie pamiętam oznaczeń ) Gaz Hitec 322HB Silnik: OS max 120AX 20ccm 2 takt C.d fotek :mrgreen: Po lewej stronie wlew paliwa po prawej przedłużka do żarzenia świecy Serwo na ogonie Po zamontowaniu silnika Wstępnie założone skrzydła i "buda" Jeżeli ktoś będzie chciał więcej fotek to piszcie a na pewno dam Filmik z oblotu i z pierwszego odpalenia chcecie? No to poczekajcie bo oblot planuje na ferie zimowe, pogoda bardzo przeszkadza :cry: Zobaczymy jak to będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 podaj jakies dane na jego temat tzn rozp. itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilot Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 podaj jakies dane na jego temat tzn rozp. itp Może warto zadać sobie min. trudu i poszukać, jest typ i firma więc problemu być nie powinno (ja znalazłem bardzo szybko) :evil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 rozp zauwazylem w temacie ale nigdzie nie moge znaleźć wagi do lotu itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilot Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 rozp zauwazylem w temacie ale nigdzie nie moge znaleźć wagi do lotu itp. Waga przeważnie podawana jest przez producenta a rzeczywista do lotu często zależna jest od wyposażenia. Jak chcesz wagę to zapytaj dokładnie: jaka waga do lotu, resztę da się wyszukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 No to Maciej będziesz częstym gościem u Radka .Taka 20-stka potrafi łyknąć nieco paliwka :cry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisj23 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Szczepciu - dlatego tylko benzynka - nie będzie przeszkadzać samozwańcza trawka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 " tylko benzynka" :?: I tu pozwolisz że zaneguję .należy być uniwersalnym i posiadać napędy" od humoru do koloru" a sama benzynka ma zły wpływ na posadajacego ja modelarza :wink: Teraz" benzynkowicze" nie lataja i zaraz efekty (pozytywne )widać. albo i nie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Witam na lotki serwa 325 będą za słabe tzn polatasz ale przy duzej szybkosci model będzie krecic wolne beczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 7 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Jak będzie trzeba to dam takie jak na ster kierunku To się zobaczy w trakcie lotu Długośc: 1560mm Rozpietośc: 1700mm A masa do lotu hmm... Nie ważyłem W info. podane jest że masa wynosi 3,9kg ale modelu pustego :lol2: ? Zaraz sprawdze ile waży i podam info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Ludzie... Wy też lataliście od razu na benzynach ? Ktoś twierdzi, że tak nie było. Ktoś twierdzi, że benzynowe silniki to jedyny słuszny napęd? Robisz problem tam gdzie go nie ma... Tylko Chuck Norris znalazł dziurę w całym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chrisj23 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 ale Noris miał półobrotówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2009 On ma spakowane na dyskietce całe pfmrc, więc lepiej ciiiiii bo nam usunie wszystkie posty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 18 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Aktualizacja tematu: Model dziś dostał naklejki ;D Foto: Podejrzewam,że niedługo będzie filmik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek_9000 Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 fajny modelik, nawet z pilotem, ale jeśli ma latać z trawy to te kółeczka od razu wymień na jakieś balonowe 90 co najmniej, będzie głupio wyglądał ale za to zmiejszysz szansę na kapotaż mniej więcej dziesięciokrotnie. Chyba że masz asfalt, to nie ma takiej potrzeby. I te ośki poskracaj, bo jakoś obciachowo wyglądają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 18 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Wiem wiem Ośki będą skrócone ale muszę szlifierkę "odpalić" a koła nie są aż tak małe jak się wydaje Jutro podam rozmiar bo nie pamiętam :cry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelmaniak Opublikowano 18 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2009 Serwa do lotek proponuje metalowe hs 625 ew 645 ew 5625 - te plastiki szybko sie wysypią. W moim Gilesie 1800 rozp. na ST 3250 wysypały mi się HS635 - zmieniłem na 625MG i spokój, jednak taka lotka troche waży, a silnik dość mocno trzepie. Kierunek HS5625MG Wysokość 2xHS635 wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 19 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2009 Nie można porównymwać takiego wielkiego Tigra do Os maxa 20ccm. Bardziej bym sie martwił, że te serwa nie wychyla sterów do końca niz, że sie wysypią.Kilku moich kolegów w akrobatach 2m stosuje 635 na benzynie i nikomu nic nie wytrzepało chyba, że ktos dopusci du duzych luzów na popychaczach wtedy to nawet święcona woda nie pomoże.Przy duzych drganiach prędzej na metalowych zrobi się luz Przemku niż na karbonitowych wg mnie najlepiej do tego modelu pasują Hitec 635HB model nie ma dużych lotek silnik chodzi miękutko jak wszystkie 2 suwy tej firmy. Pod łoże silnik warto dać sylikonowe gumy wytłumi to drgania w duzym stopniu i pozwoli na regulacje kąta silnika co prawda nie za dużo, ale zawsze jakaś regulacja jest no i śrubki się nie popuszczą bo silikon ciągle rozpiera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Uaktualnienie: Silnik został dotarty, wykłon jest ok. 3st. w prawo. Model dostał nowe koła 9cm, został oblatany i dotarty. Wczoraj wymieniłem serwa na Power HD 1501MG 17kg/0,14s (na kierunku i wysokości) a na lotki dostał Hitec 635HB Niedługo będzie filmik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.