kwiatek Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Z tytułu iż jest to mój początek w modelarstwie wybrałem na pierwszy model RWD-5. Budowa ma się ku końcowi i zostało mi tylko wybranie wyposażenia. Czytałem posty na temat RWD i myślę że akcesoria jakie wybrałem chyba wystarczą na początek. A są to: silniczek: Emax CF 2822 regulator: Tower Pro 25A serwa: Tower Pro SG5010 Jeszcze zostało dobranie śmigiełka (i z tym największy problem bo jeszcze nie znam się na dobieraniu), pakietu no i oczywiście aparatura. Z góry dziękuję za jakiekolwiek sugestie co do mojego wyboru. Jak się zapoznam z instrukcją wstawiania zdjęć to wrzucę parę foteczek. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxter12 Opublikowano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2009 Smigielko w specyfikacji silnika. czyli 10x4,7 SF Pakiet im wiekszy tym lepszy. Na pewno 20C a pojemnosc 1300-2200mAh baxter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...