Skocz do zawartości

Dx5e i AR500 - dziwne rzeczy się dzieją..


krzylas

Rekomendowane odpowiedzi

Z mojego doświadczenia wynika że jeżeli potrafisz sie obsługiwać lutownicą transformatorową to sam mozesz poprawic producenta. Potrzebujesz:

 

Kalafonii/pasty do lutowania [3zł]

Cyny [dokladniej spoiwa lutowniczego] [od 5zł]

lutownicy transformatorowej lub malej kolby [od 15zl]

 

Wszystko to sie w warsztacie ci przyda i tak prędzej czy później.

 

Bez ruszania kablami, przytrzymujac delikatnie kabel który lutujesz, lutownica "zamoczoną' w kalafonii dotykasz nóżki potencjometru [nie kabla], trzymasz tak długo aż cyna zrobi się płynna i bedzie lśniła. Moze tez złapać troche żółtego odcieniu ale nim się nie przejmuj bo to kalafonia.

 

Z mojej strony poleciłbym ci płyn typu contact a nie WD 40 który jest środkiem smarującym.

 

Jeżeli masz w pobliżu zakład lub kogoś kto prowadzi usługi naprawy RTV to za sume okolo 20zł powinien ci zimny lut usunąć oraz prysnąć potencjometr takim płynem. Zajmie mu to około 10 minut jednak nie wymagaj aby zrobił ci to od reki.

 

Jednak nic z tego co napisałem nie daje ci 100% pewności że twoje objawy znikną tak samo jak sam serwis nie daje 100% pewności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mam kabla do kompa. Uszkodzony może być tylko kanał gazu i wszystko co z nim związane w odbiorniku lub nadajniku - wszystkie inne kanały działają prawidłowo.

Umiem lutować (trochę :? ), lecz chyba pójdę na gwarancję bo nie wiadomo co jest tak naprawdę uszkodzone - może więcej lutów itd....

 

Nie wiem tylko jak to wysłać do sklepu ( poczta polska ?) i czy to na pewno naprawią itp.

 

Jednak nic z tego co napisałem nie daje ci 100% pewności że twoje objawy znikną tak samo jak sam serwis nie daje 100% pewności.

- tak samo z gwarancją ale jak nic nie zrobię ....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie mam kabla do kompa. Uszkodzony może być tylko kanał gazu i wszystko co z nim związane w odbiorniku lub nadajniku - wszystkie inne kanały działają prawidłowo.

Umiem lutować (trochę :? ), lecz chyba pójdę na gwarancję bo nie wiadomo co jest tak naprawdę uszkodzone - może więcej lutów itd....

 

Nie wiem tylko jak to wysłać do sklepu ( poczta polska ?) i czy to na pewno naprawią itp.

 

Jednak nic z tego co napisałem nie daje ci 100% pewności że twoje objawy znikną tak samo jak sam serwis nie daje 100% pewności.

- tak samo z gwarancją ale jak nic nie zrobię ....

 

Najpierw skontaktuj się ze sklepem telefonicznie albo mailowo i uzgodnij jak masz wysłać aparaturę. Moja rada, wysyłaj za potwierdzeniem odbioru, priorytetem POCZTĄ POLSKĄ. Jak to się robi powiedzą Ci na poczcie. Wysyłkę płacisz TY ale nie ponosisz innych kosztów, wszystko pokrywa sprzedawca bo to trochę trwa. A tak na marginesie to ta aparatura to chyba mały niewypał. Nie Ty pierwszy narzekasz. Jest chyba jakiś błąd przy prowadzeniu przewodów do drążka gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ciąg dalszy.

Odpowiedzi sprzedawców na moje E-Maile były bardzo miłe, szybkie i fachowe.

Wysłałem aparaturę z tydzień temu Pocztą Polską, paczką priorytetową z zadeklarowaną wartością.

Aparaturę dostanę nową ( od 3 dni paczka jest w drodze do mnie ;

naprawa tamtej zepsutej może potrwać ponad 2 tyg. , wiec dostanę od sklepu nową apkę ).

 

Martwi mnie tylko, czy w tej nowej także nie będzie "wad". Jest bardzo małe prawdopodobieństwo, aby w 2 takich samych produktach wystąpiła ta sama wada, szczególnie jeśli weżmiemy pod uwagę fakt, że moja aparatura była wyprodukowana we wrześniu, a ta którą dostaję na pewno jest nowsza - więc może Spektrum już naprawiło wszystkie " błedy", ale zobaczymy jak to będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

I widzisz nie musiałeś kupować ani lutownicy ani cyny żeby coś tam polutować.

Skoro miałeś gwarancję to tak ja wcześniej ci pisałem najpierw kontakt że sprzedawcą a dopiero później podejmuje się inne kroki. Myślę że teraz nie powinieneś mieć problemów z aparaturą. Nie można myśleć ze wszystkie egzemplarze są wadliwe.

Pozdrawiam

Roman

Sanwa RDS 8000[/u]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1

Przesyłka została dzisiaj odebrana.

Podłączyłem wszystko do modelu. Działa. Idę na lotnisko. Latam z 9 m. Wszystko działa :D .

 

2

Podchodzę do lądowania pod wiatr.

Nagle podmuch wiatru przewrócił na skrzydło model , który wpadł od razu w przeciągnięcie. Gaz na zero i ...

Bum. Kret w trawie. :evil:

Jedyne co się stało to podwozie się trochę wygieło i powstało kilka małych dziurek w skrzydle od "gałęzi"- ale to nic...

 

Włączam czy wszystko działa. NIEEEEEEE. Jak do daje gazu to silnik buczy :evil: ( oprócz tego nic ).

Do silnika wpadł piach i coś jeszcze (chyba... ).

Jak się go włącza to buczy. Jeszcze nic z nim nie robiłem. Wyjąłem go tylko z kadłuba ( odkręciłem ).

Czy mogę go posprayować WD-40 do usunięcia zanieczyszczeń?

Jakiś inny pomysł? Może ośka jest krzywa? Niestety nie mogę jej wyjąć - bo jest to silnik z wirującą obudową. BTW: Silnik już rozkręciłem na czynniki pierwsze.

 

Emax 2822.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj macie link do filmów i zdjęć ( archiwum .zip )

 

klikacie na FREE DOWNLOAD , czekacie ze 30 sekund , dalej klikacie DOWNLOAD ( niebieskie ) i pobieracie. Potem rozpakowujecie.

 

Daję kilka linków:

 

Jakby jakiś nie działał to następny. ( Każdy można pobrać 10 razy... )

 

http://rapidshare.com/files/189711343/Awaria_Emax_2822.zip.html

http://rapidshare.com/files/189714437/Awaria_Emax_2822.zip.html

http://rapidshare.com/files/189718827/Awaria_Emax_2822.zip.html

 

Jakby film się nie otwarzał to program:

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&id=2209&KMPlayer+2.9.3.1430 - na pewno odtworzy prawie wszystkie formaty

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=22&id=1361&VLC+media+player+0.9.8a

 

i 4 zdjęcia:

http://coaxialv4.fotosik.pl/albumy/577748.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.