Skocz do zawartości

Pytanie o elektronike do samolotu.


macfis

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Jestem początkującym i dopiero zaczynam przygodę z modelarstwem. Moje budżety nie są zbyt wysokie (300-350zł) dlatego mam problem z wyborem dobrego nadajnika+odbiornika i ładowarki do akumulatora Li-Pol 11,1V 1300mAh 16C. Mój wybór padł na http://www.nastik.pl/nadajnik-kanalowy-dynam-neko4-35mhz-mode2-p-1503.html , http://www.nastik.pl/ladowarka-jeti-char-p-2021.html i do tego mam już w domu zasilacz 12V ok. 3A. Czy to nada się do mojego "Patyczaka"? Jak nie to prosiłbym o linki do sklepów gdzie mógłbym kupić coś lepszego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z takim budżetem to ja bym rozważył zakup w sklepie za granicą.

Całkiem fajne opinie słyszy się na temat TEJ aparatury, tutaj możesz poczytać o testach na zasięg etc. TU

 

Co do ładowarki to dobierz coś z www.hobbycity.com i weź za jednym razem.

Wyjdzie dużo taniej, a ładowarkę na pewno znajdziesz odpowiednią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całkiem fajne opinie słyszy się na temat TEJ aparatury

Nieprawidłowy link.

 

Czy wziąłeś pod uwagę, że od tego roku to Poczta Polska zajmuje się poborem należności celnych i podatkowych od przesyłek pocztowych - i w przeciwieństwie do Urzędu Celnego - robi to dla każdej przesyłki, bo inaczej płaci kary? El Dorado było, ale się zmyło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wziąłeś pod uwagę, że od tego roku to Poczta Polska zajmuje się poborem należności celnych i podatkowych od przesyłek pocztowych - i w przeciwieństwie do Urzędu Celnego - robi to dla każdej przesyłki, bo inaczej płaci kary? El Dorado było, ale się zmyło...
nie koniecznie - dzis odebrałem paczkę z soboty z HK i wyraźny stempelek ZWOLNIONE i dalej "urząd celny "
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.