jary14 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 heh, serio ?? Chyba jeszcze nie znam za dobrze tej aparatury :oops: Chociaż ostatnio dość długo się nią bawiłem i właśnie szukałem tej funkcji....i nie znalazłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Mixery (piszę z głowy bo jestem w pracy) B i C pozwalają zmiksować każdy numer kanału z każdym i różnych kombinacjach (master i slave),konkretnie które mogę sprawdzić dopiero po godz.22.W instrukcji jest to opisane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jary14 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Aha, to już wiem gdzie (mam aparaturę przed sobą) teraz tylko pozostało pokombinować i dojść co i jak Wielkie dzięki W instrukcji jest to opisane. I tu jest ten problem, a właściwie jego brak, bo ja nie mam instrukcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Najpierw wybierasz w menu hebel pod którym ma działać lub działanie non stop,przełączasz hebel i programujesz kanały.Wybierasz który ma być wmiksowany w który.Pierwszy jest (z tego co pamiętam)master drugi slave.Następnie możesz wybrać w jakim procencie ma być domiksowany. Reszta w razie czego na PW bo robimy OT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leda_g Opublikowano 11 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Problem jak na razie rozwiązany. Podłączyłem serwo sterujące wektorem silnika do kanału steru kierunku. Po zmiksowaniu ruchy w obie strony są takie same i można dowolnie je zmieniać w obie strony. Co ciekawe takie samo ustawienie na klapach daję ograniczenie ich wychyleń w górę o 40% Jedynym problemem (a może i plusem) teraźniejszego ustawienia jest to że wychylenie drążka kierunku powoduję zmianę wektora ciągu w górę lub dół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leda_g Opublikowano 8 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Model jest już dawno po kilku lotach i trzeba przyznać że ciekawe wrażenia z latania w układzie z kierowanym silnikiem. Wczoraj udało nam się zrobić kilka migawek z latania tym modelem. Było ciemno i jakość raczej marnawa, ale daje wyobrażenie o możliwościach modelu. Filmik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek rokowski Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 hehehe jeszcze troche z Toba polatam i stwierdze ze odrzutowce tez sa fajne... )) no coz... na razie musze trenowac na bardziej spokojnych sprzetach -ael fajnei popatrzec jak ktos "wymiata" po niebie... pozdrawiam Marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregoorr Opublikowano 16 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2009 Jestem w trakcie budowania F-22 Raptora, a że budowa się przeciąga, postanowiłem sprawić sobie taki modelik. Dostępne były tylko Jas 39 Gripen. Wolałbym SU-27, lub F-15, ale były nie dostępne. Pierwsze co zauważyłem, to, Jezu - jakie to malutkie. Plus taki że wchodzi prawie do kieszenie, nie jestem przyzwyczajony do takich mikrusków. Brak mi małego pakieciku, jak dojedzie, to dam znać jak to to lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.