Skocz do zawartości

CAP 232


PiotrekWLKP

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 44
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Czesc

Ciesze się, ze model trafił do doświadczonego modelarza i to na dodatek z forum;) Z niecierpliwością czekam na relacje, bo sam jestem ciekaw jak to to loto :wink:

Opublikowano

Co by nie było instruktor ma racje :) Doświadczony to ja jestem (ale tylko gdy obok jest instruktor ) A teraz do rzeczy:

 

cap232055il3.jpg

cap232056zc4.jpg

cap232057pr4.jpg

cap232058ky0.jpg

 

A tutaj mój kluczyk do świeczki, śróbka imbusowa stoczona i nawiercona:

cap232060gx1.jpg

A tutaj zato "klips"( a właściwie klamerka) na świeczkę. Dostałem w prezęcie od Pana Darka dziekuje :)

cap232079ev3.jpg

 

No to narazie wszystko :) akku się ładuje jutro docieranie silniczka :) Postaram się zamieścić zdjęcia i film z pracy silnika podczas docierania.

Opublikowano

ON ŻYJE!!

CAP232084.jpg

właśnie wróciłem z "hamowni" :D:D :

Przekręciłem kilka razy bez świeczki żęby zaciągnoł palywa, podłączyłem klipsa raz zakręciłem i silnik zagadał za pierwszym razem!! iglica odkręcona na poltora obrotu, silnik pochodził ok. 3min na wolnych obrotach(przepustnica prawie zamknięta) poczym ja go ugasiłem, sprawdziłem czy przypadkiem nie jest za gorący ( na dworze śnieg i -2) wszystko ok. no to podłczam znowu klips , odpalił od pacla... ale coś on mi dziwnie chodzi :roll: jak się okazało silnik odpalił w drugą strone :D:D a pierwszy zauważył to mój dziadzia który nadzorował wszystko. Zgadziłem paskudnika i odpaliłem ponownie ( tym razem w dobrą stronę) pobawiłem się trochę a to iglicą a to przepustnicą , silnik bardzo dobrze reaguje na polecenia będzie to widać na jednym z filmów jak bawię sie przepustnicą w niskim zakresie obrotów. Niesety nie udało mi się wkręcić silnika na wysokie obroty z powodu słabego łoża ( na jedym filmie widać jak "ścisk" a tak właściwie to ściągacz do łożysk :D:D odpada i musiałem zgasić silnik.

 

Film pierwszy silnik chodzi w prawidłową stronę i próbowałem wkcić go na obroty niestety 1/2 gazu i odpada ściągacz :D

th_CAP232081.jpg

 

film drugi silnik odpalił w drugą stronę (to na tym filmie bawiłem się przepustnicą) no i dopiero po pewnym czasie dowiedziałem się ,że chodzi w drugą stronę, poprostu nie czułem (reka mi zamarzła :D

th_CAP232082.jpg

Opublikowano

Może to i dobrze ,że silnik nie wszedł na nieco wyzsze obroty :) Może jeszcze dzisiaj będę docierał silnik dalej tj. jeden bak juz wypalony wzmocnie łoże i pójdę na drugi bak.

Opublikowano
.....

(mam krechę u Szkodnika)

 

Czy Szkodniu u Ciebie ??

 

Szkodnik swój człowiek !!! żądny experymentu .Latem jak tylko mu czas pozwolił (ciagłe treningi) urzędował ze mną na lotnisku

Opublikowano
Szkodnik swój człowiek
:)
żądny experymentu
co to to tak! :)

 

A teraz popołudniowa seria docieraniowa :)

Wypaliłem kolejny zbiornik na 1/4 gazu troche pracował i troszeczkę odpoczywał ( popołudniu jak rano -2 silnik szbko robi się zimny) i tak po kilku razach skończyło się paliwko :) kilka fotek i filmik :)

th_CAP232089.jpg

CAP232086.jpg

CAP232087.jpg

CAP232091.jpg

 

na każdym ze zdjęć silnik pracuje a śmigło stoi :)

 

Można powiedzieć ,że silnik jest wstępnie dotarty ,jutro na modelarni zapodam mu większe śmigło (docierałem na 10x6) założę 11x6 i pierwszy raz wkęce go na max obroty i wyreguluje odpowiednio :)

Opublikowano

Docieranie silnika ABC w temperaturze bliskiej zera to barbarzyństwo...

O ile eksploatacja dotartego już silnika w takich warunkach nie jest już tak szkodliwa o tyle docieranie to proszenie się o uszkodzenie silnika albo o jego przedwczesny zgon!

Opublikowano

Witam!

 

Wczoraj na modelarni silnik trafił w odpowiednie ręce czytaj Pan Wacek , dostał inną śmige 280/175 takie szre sztywne śmigło :) nie wiem jakiej produkcji. Mały film z pracy :)

th_CAP232099.jpg

 

Po wyregulowaniu silnik bardzo dobrze reaguje na polecenia :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam!!

 

Po małej przerwie zaprezętuje model już w moich rękach :)

CAP232149.jpg

CAP232150.jpg

Myślałem ,że ten model będzie troszke wiekszy :D:D :wink:

CAP232151.jpg

 

Mam kilka pytań:

- gdzie zamontować zbiornik paliwka , jesli się nie myle to przewody paliwowe powinny byc jak najkrutsze ?? czyli zaraz przy wrędze , natomiast jest miejsce żeby zamontowac go na SC tylko wtedy przewody miały by po 10cm czy tak może być ??

To pytanie jest właściwie skierowane do konstruktora :)

czy zawiasy na lotkach nie chodzą za ciężko?? na Sk też troszke opornie chyba warto by je wymienić :) Czy nie będzie z tym kłopotu??

Opublikowano

No to zbiornik będzie przy wrędze :0 idę trochę podłubać przy modelu bo nastepną szanse do pomodelowania będe miał za 3 tyg :D:D

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.