Skocz do zawartości

Zle laczenia kabli poczatkiem konca ??


jarro

Rekomendowane odpowiedzi

Witam dzisiaj oblatywalem sky lady z silniczkiem bezszczotkowym ,niestety lot trwal moze 20 sekund po czym silnik stanol i musialem ladowac .Na ziemi silnik przy ruchu drazkiem gazu raz wchodzil na pelne obroty raz calkiem stawal. Wdomu sprawdzilem loczenia kabli (sa byle jak polutowane ),gdy je poruszalem silnik znow pracowal pelna moca . Moje pytanie czy to jakosc polaczen miala na to wplyw i jaka cyna lutowac kable zeby sie dobrze trzymaly zlaczek (jestem laikiem jesli chodzi o lutowanie).Prosze jeszcze mi podpowiedziec czy dobrze wybralem pakiet i silnik do sl .Tower Pro Combo Set 2406-32 + regulator 12A ,smiglo graupner8/4,5,bateria lipol 2250mAh20 c. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wdomu sprawdzilem loczenia kabli (sa byle jak polutowane ),gdy je poruszalem silnik znow pracowal
Prawdopodobnie zrobiłeś tak zwany zimny lut.

Przy lutowaniu powinieneś dokładnie oczyścić powierzchnie, przewody są zazwyczaj lakierowane, więc usuwasz ten lakier papierem ściernym lub zeskrobujesz nożem, później kalafonia lub kwas (po kwasie należy dokładnie umyć wodą z mydłem z naciskiem na dokładnie). Poźniej należy pobielić dwa elementy lutowane, czyli dokładnie pokryć je cyną. Przytykasz dwa elementy do siebie, bierzesz kropelke cyny na lutownice i lutujesz je, pamiętając o tym żeby oba elementy dobrze sie rozgrzały. To chyba wszystko o samym lutowaniu. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na początek proponuję poczytać książke do j. polskiego. gdyż pisze się

 

stanął a nie stanoł i łączenia a nie loczenia

 

jak to zabaczy Motylasty i Ci pokaże :twisted:

 

Co do modelu to wyposażenie jest OK. Jeżeli zaś o problemy z silnikiem to jak pisałeś zimne luty pewnie były.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.