Gość miszczu Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Witam Od jakiegoś czasu zacząłem bawić się w heli. Kupiłem Raptora 50, trochę polatałem, zawisy każdą stroną jako tak ćwiczę. I zauważyłem, że silikon przy iglicy zrobił się luźny. Myślę, że od zdejmowania (zdejmowałem go do tankowania). Więc kupiłem trójnik i teraz mam lekki dylemat jak go zamocować. Oto jak to wygląda. Moje pytanie brzmi: Czy ten trójnik może tak "wisieć" (oczywiście silikony zabezpieczę opaskami)? Jeśli nie to może jakiś pomysł jak go zamocować(na tej blaszce na której jest wyprowadzone żarzenie nie da się zbytnio). Z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamyczek_RC Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Po pierwsze trójnik powinien być przed filtrem a nie za bo przy tankowaniu wszelki syf zostanie po stronie "czystej"i silnik zassie sobie wszystko na raz ... 2. Czy takim wielkim problemem jest zrobienie z kawalka blaszki mocowania dla tego elementu np obok gniazda rozruchowego świecy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miszczu Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 1 masz racje. 2 tak, jest to wielki problem(pisałem że się nie da zbytnio)... Nie ma jak doprowadzić wężyka od zbiornika ponieważ zagiąby się niebezpiecznie(wlot do trójnika jest pod kątem 45 stopni i koliduje z ramą). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Formica Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 pamiętaj, że wężyki od nitro parcieją i stają się rozpływające. Najczęściej kończy się to wyłączeniem silnika podczas lotu. Jesli zauważysz objaw, że w głównym zbiorniku jest 1/3 paliwa a zbiornik wyrównawczy nie jest dopełniony to oznacza, że wężyk w głównym jest dziurawy co zazwyczaj idzie w parze z tym iż się rozpadł od nitro Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Akurat wybrałeś najgorsze rozwiązanie z możliwych. ten po twojemu trójnik to zawór tankowania z odcinaniem. Lepiej było zastosować najzwyklejszy trójnik i do tego zawór tankowania jednoprzewodowy. Te zawory mają tą wadę że po jakimś czasie zaczynają się zacinać i albo nie podają wcale paliwa albo znacznie zmniejszają przepływ paliwa :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.