Skocz do zawartości

Regulator Dualsky 80A V2 i silnik 4130 470 kv


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć po ustawieniu regulatora kartą Dualsky v2 wszystko jest w porządku chociaż nie od zera gazu rozpoczyna pracę. Jakakolwiek zmiana ustawień w nadajniku, np. kliknięcie trymerem powoduje, że po wyłączeniu zasilania silnika i ponownym włączeniu silnik po pierwszej melodyjce wchodzi w pętlę pipczenia i nie da się silnika uruchomić. Pomaga ustawienie zakresu wychylenia gazu zgodnie z instrukcją regla. Czyli ustawiamy gaz na 100 % i po włączeniu zasilania ściągamy do 0 %. Wtedy działa, ale jakakolwiek ingerencja w ustawienia powoduje powtórzenie problemu. Sprawdziłem na dwóch egzemplarzach tego regulatora. Poprzednio jeden z nich pracował z Emaxem 2160 na 3 s i nie było problemów. Teraz pracuje z tym silnikiem http://www.nastik.pl/dualsky-4130c-kv470-p-7864.html . Może w nim problem?

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Cześć. Podpiąłem regulator do innego silnika Dualsky. Objawy podobne. Trzeba go przypisać z poziomu nadajnika sciągając drążek gazu w dół. Z poziomu nadajnika trzeba też ustawić zerowy poziom starty bo inaczej rusza ok. połowy drążka. Po wyłączeniu napięcia znowu trzeba wszystko ustawiać od nowa i to żeby ruszył jak i miejsce zera. Nie wiem o co chodzi.

  • 1 rok później...
Opublikowano

Niestety coś mnie pokusiło i kupiłem znowu Dualsky'ego. Tym razem 60A. Tutaj mimo ustawienia kalibracji drążka max/min i parametrów kartą programującą silnik rusza od ok. 30 % wychylenia drążka gazu. W innym modelu mam tańszą (niebieską) wersję ZTW i wszystko jest ok. Rusza praktycznie od zera. 

Gdzie może leżeć problem?

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.