robas69 Opublikowano 15 Listopada 2021 Opublikowano 15 Listopada 2021 Cześć po ustawieniu regulatora kartą Dualsky v2 wszystko jest w porządku chociaż nie od zera gazu rozpoczyna pracę. Jakakolwiek zmiana ustawień w nadajniku, np. kliknięcie trymerem powoduje, że po wyłączeniu zasilania silnika i ponownym włączeniu silnik po pierwszej melodyjce wchodzi w pętlę pipczenia i nie da się silnika uruchomić. Pomaga ustawienie zakresu wychylenia gazu zgodnie z instrukcją regla. Czyli ustawiamy gaz na 100 % i po włączeniu zasilania ściągamy do 0 %. Wtedy działa, ale jakakolwiek ingerencja w ustawienia powoduje powtórzenie problemu. Sprawdziłem na dwóch egzemplarzach tego regulatora. Poprzednio jeden z nich pracował z Emaxem 2160 na 3 s i nie było problemów. Teraz pracuje z tym silnikiem http://www.nastik.pl/dualsky-4130c-kv470-p-7864.html . Może w nim problem?
robas69 Opublikowano 12 Lutego 2022 Autor Opublikowano 12 Lutego 2022 Cześć. Podpiąłem regulator do innego silnika Dualsky. Objawy podobne. Trzeba go przypisać z poziomu nadajnika sciągając drążek gazu w dół. Z poziomu nadajnika trzeba też ustawić zerowy poziom starty bo inaczej rusza ok. połowy drążka. Po wyłączeniu napięcia znowu trzeba wszystko ustawiać od nowa i to żeby ruszył jak i miejsce zera. Nie wiem o co chodzi.
robas69 Opublikowano 17 Marca 2023 Autor Opublikowano 17 Marca 2023 Niestety coś mnie pokusiło i kupiłem znowu Dualsky'ego. Tym razem 60A. Tutaj mimo ustawienia kalibracji drążka max/min i parametrów kartą programującą silnik rusza od ok. 30 % wychylenia drążka gazu. W innym modelu mam tańszą (niebieską) wersję ZTW i wszystko jest ok. Rusza praktycznie od zera. Gdzie może leżeć problem?
Rekomendowane odpowiedzi