robas69 Posted November 15, 2021 Share Posted November 15, 2021 Cześć po ustawieniu regulatora kartą Dualsky v2 wszystko jest w porządku chociaż nie od zera gazu rozpoczyna pracę. Jakakolwiek zmiana ustawień w nadajniku, np. kliknięcie trymerem powoduje, że po wyłączeniu zasilania silnika i ponownym włączeniu silnik po pierwszej melodyjce wchodzi w pętlę pipczenia i nie da się silnika uruchomić. Pomaga ustawienie zakresu wychylenia gazu zgodnie z instrukcją regla. Czyli ustawiamy gaz na 100 % i po włączeniu zasilania ściągamy do 0 %. Wtedy działa, ale jakakolwiek ingerencja w ustawienia powoduje powtórzenie problemu. Sprawdziłem na dwóch egzemplarzach tego regulatora. Poprzednio jeden z nich pracował z Emaxem 2160 na 3 s i nie było problemów. Teraz pracuje z tym silnikiem http://www.nastik.pl/dualsky-4130c-kv470-p-7864.html . Może w nim problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robas69 Posted February 12, 2022 Author Share Posted February 12, 2022 Cześć. Podpiąłem regulator do innego silnika Dualsky. Objawy podobne. Trzeba go przypisać z poziomu nadajnika sciągając drążek gazu w dół. Z poziomu nadajnika trzeba też ustawić zerowy poziom starty bo inaczej rusza ok. połowy drążka. Po wyłączeniu napięcia znowu trzeba wszystko ustawiać od nowa i to żeby ruszył jak i miejsce zera. Nie wiem o co chodzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robas69 Posted March 17 Author Share Posted March 17 Niestety coś mnie pokusiło i kupiłem znowu Dualsky'ego. Tym razem 60A. Tutaj mimo ustawienia kalibracji drążka max/min i parametrów kartą programującą silnik rusza od ok. 30 % wychylenia drążka gazu. W innym modelu mam tańszą (niebieską) wersję ZTW i wszystko jest ok. Rusza praktycznie od zera. Gdzie może leżeć problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts