Skocz do zawartości

Relacja z budowy MAD MAN'a (FUN FLY konstr.Darka v.DJDIT'a)


modelmaniak

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Witam

 

Mam pytanie na jakim paliwie latasz i jakie jest śmigło w tym SAITO? Mam taki sam napęd w Bossanowej z Ripmaxa i w zasadzie też jestem zadowolony, ale silnik wymaga jeszcze dopieszczenia jeśli chodzi o regulację i dobór śmigła.

 

Paliwo to 15% Nitrometan, 20% Aerosynth3 reszta metanol.

śmigło 14x6APC ale zamierzam przetestować APC 15x4W.

owiewki kupione w modelemax.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informację.

 

Jak przetestujesz śmigło 15x4 to daj znać jak efekty. Ja na razie latałem na tym samym śmigle, które zalecają do docierania czyli 13x8 i nie jest to, to czego się oczekuje po FunFlay’u. Model za bardzo się rozpędza, a w pionie jak wytraci prędkość to ledwo co się wspina. Inna sprawa, że zrobiłem nim dopiero 4 loty zaraz po dotarciu i tak jak pisałem nie dogadałem się jeszcze z wolnymi obrotami i przejściem na wysokie. A i na wysokich mieszanka jest bogatsza o jakieś 3-4 ząbki od optimum.

 

Tak przy okazji ile waży Twój Madmam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz dzięki

 

13x8 do fanflaja to poroniony pomysł...

No razie nie miałem innego.

 

15x4W jest poprostu bombowe!!! - tylko cholerka mam trochę za niskie podwozie, muszę założyć większe kołka.

Wczoraj kupiłem 14X6 i na razie potestuję z tym śmigłem, a za jakiś czas zobaczę jak będzie z 15x4.

 

P.S.

mój model waży 2280g

Maja Bossanowa waży bez paliwa 2550g czyli trochę więcej, ale jest też trochę większa i nawet z niewłaściwym śmigłem i nie do końca ustawianym silnikiem lata rewelacyjnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co owiewką, czemu nie ma jej na modelu ?

 

Hmm... to nie takie proste... muszę dorobić ideologię...

 

Już wiem! :idea:

 

Uznałem, że wprowadzenie turbulentnego przepływu strug powietrza wokół głowicy silnika (przy założeniu, że ciśnienie atmosferyczne to 1013 hPa w warunkach normalnych przy temperaturze 20stC ) spowoduje znaczący przyrost osiągów silnika.

 

Nie wspomnę, że taki kształt przodu ma niebagatelny wpływ na ... zachowanie modelu w figurach pionowych i prędkość lądowania.

Nie bez znaczenia są także wrażenia akustyczne przy dużej prędkości postępowej modelu.

Hmm... to chyba wszystko...

 

A! przepraszam zapomniałbym... Nie chciało mi się jej robić... :rotfl:

 

 

 

 

o co mam prosić w sklepie żeby dostać coś takiego :D

 

Hmm... niech pomyślę... to się chyba owiewki nazywa...

 

Chłopie... zawężenie googlowania do podania nazwy sklepu to dla Ciebie nie wystarczające ułatwienie?

 

http://www.modelemax.pl/index.php?cPath=1_100

teraz jest cacy? Wsio na tacy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.