Konrad Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Tak jak w temacie,interesują mnie osiągi w/w silniczka,jaki MAKSYMALNY ciąg statyczny mozna uzyskać?.Oraz gdzie najtaniej kupić można regulator do tego typu silnika??Przypuszczam że bedzie to coś koło 40A-50A??Niestety niewiele udało mi się znaleźć poprzez google oraz forumowe "szukaj".Nie zależy mi na danych producenta tylko na opiniach użytkowników .Jeśli stosować przekładnie to jaką?
Pietrek Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Taka 600 nie zniesie śmigła większego do 8 cali przy napięciu 7-8xNixx lub 2S Lixx pracując bez przekładni. Nie masz przekładni i nie masz regulatora, stąd moja rada jest taka: odłóż Permaxa na półkę, a w kosztach tych elementów kup outrunnera 3F, który będzie ważył połowę tego, będzie sprawniejszy, da więcej mocy. Pomyśl też o tym, że maksymalny ciąg statyczny to jedno, a prędkość strumienia zaśmigłowego to drugie. Można tak zmaksymalizować ciąg, że wyniesie więcej od masy modelu, a model nie poleci, bo napęd nie rozpędzi go ponad prędkość przeciągnięcia.
Konrad Opublikowano 31 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2009 Może i racja,o prędkości strumienia zaśmigłowego wiem.A bez przekładni osiągi będą mare czy wręcz podpadające pod określenie tragiczne?Istnieje możliwość uzyskania 1kg ciągu statycznego?
Pietrek Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Nie wiem co zamierzałeś sześćsetką napędzić. Bez przekładni nie osiągnie kilograma, wg teoretycznych wyliczeń na śmigle 8x4 8xNixx w granicach 600g przy prądzie prawie 30A. Z przekładnią np. 3:1 może dać ponad kilo. Ogólnie to mało zachęcający napęd w tych czasach, silnik+przekładnia pewnie około 250g masy. Ja bym dał sobie z nim spokój, nie widzę sensu.
baxter12 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Odpusc sobie, tak jak pisal kolega, przed,owca. silnik na półkę. a ty rozejzyj sie za 3F. Podaj wiecej szczegołów odnosnie modelu. Pomozemy wybrac cos niedrogiego. baxter
Konrad Opublikowano 31 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2009 Dobra,to ja o żadnej sześćsetce nigdy nic nie wspominałem jakby co :mrgreen: .Niestety na elektrykach słabo sie znam(co innego spaliny 8) ).No to dobra,przyznam się co zamierzałem ze względów oszczędnościowych uczynić....model Ferrat II z giełdy....i tak sobie pomyślałem że silnik powinien się zmieścic w kadłubie jakoś,to i dla tego założyłem ten temat aby czegoś o osiągach się dowiedzieć .To tak-potrzebuję BARDZO taniego napędu 3F,jakiś outrunner,tak aby silnik,regiel i akumulator zmieściły się w kwocie maxymalnie 300zł,z tym że nie mam Pay Pal i sprowadzenie z Chin nie wchodzi w grę(hobbycity odpada)
gładkilot Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Konrad, a mugłbyś podać jakieś parametry tego modelu?? orientacyjna waga?? średnica kadłuba(aby się silnik zmieścił) ?? będzie o wiele łatwiej
Konrad Opublikowano 31 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2009 Dolnopłat 1500mm,kadłub laminat,myślę że mógłbym zmieścić się z wagą do lotu 1800g.Silnik musi być mocowany za wręgą,średnicy teraz nie zmierzę gdyż model jest na strychu,ale myślę że około 45mm
gładkilot Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 myślę że mógłbym zmieścić się z wagą do lotu 1800g tak aby silnik,regiel i akumulator zmieściły się w kwocie maxymalnie 300z z tym 300 będzie ciężko :/ starałem się wybrać najtańsze przykładowy zestaw: http://www.nastik.pl/ray-c354205-p-1575.html http://rcsklep.pl/product_info.php?cPath=23_63&products_id=491 http://rcsklep.pl/product_info.php?cPath=21_61_41&products_id=64 może ktoś znajdzie jeszcze jakiś lepszy i tańszy Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.