adriano94 Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Witam ! Chciałbym zbudować model samolotu . Naczytałem się wiele i wiem mniej więcej co będę budował , ale od czego mam zacząć ?! Najpierw zgromadzić materiały , potem wydrukować plany ? Doświadczenia w budowie modeli nie mam żadnego doświadczenia ... jakie narzędzia przygotować ? PS. Może ktoś z okolic Kalisza i Ostrowa Wlkp wie gdzie mogę zdobyć tanie materiały modelarskie? Z góry dziękuje za odpowiedzi na moje mało inteligentne pytanie ( nie śmiać się :oops: ) :wink: Pozdrawiam Adrian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gar-da Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Witam. Może powinieneś zajrzeć na jakąś modelarnię? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WZ Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Wypożycz książke Zdalne sterowane modele szybowców autor Niestój , Delfin 500 W Shier , tam jest bardzo dużo na temat budowy modeli dla początkujących Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barlu Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 Ja dorzucę o książce Miniaturowe Lotnictwo cz.I, znam tylko spis treści i jeden rozdział [bo tyle mam] Ale tam masz też opisane dlaczego samolot lata, co i jak się dzieje w locie itp rzeczy podstawowej wiedzy niezbędnej do latania I jest również jak wykonać model, i plany jak i opis budowy wicherka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...