adriano94 Posted February 2, 2009 Posted February 2, 2009 Witam ! Chciałbym zbudować model samolotu . Naczytałem się wiele i wiem mniej więcej co będę budował , ale od czego mam zacząć ?! Najpierw zgromadzić materiały , potem wydrukować plany ? Doświadczenia w budowie modeli nie mam żadnego doświadczenia ... jakie narzędzia przygotować ? PS. Może ktoś z okolic Kalisza i Ostrowa Wlkp wie gdzie mogę zdobyć tanie materiały modelarskie? Z góry dziękuje za odpowiedzi na moje mało inteligentne pytanie ( nie śmiać się :oops: ) :wink: Pozdrawiam Adrian
gar-da Posted February 2, 2009 Posted February 2, 2009 Witam. Może powinieneś zajrzeć na jakąś modelarnię? :roll:
WZ Posted February 2, 2009 Posted February 2, 2009 Wypożycz książke Zdalne sterowane modele szybowców autor Niestój , Delfin 500 W Shier , tam jest bardzo dużo na temat budowy modeli dla początkujących
Barlu Posted February 2, 2009 Posted February 2, 2009 Ja dorzucę o książce Miniaturowe Lotnictwo cz.I, znam tylko spis treści i jeden rozdział [bo tyle mam] Ale tam masz też opisane dlaczego samolot lata, co i jak się dzieje w locie itp rzeczy podstawowej wiedzy niezbędnej do latania I jest również jak wykonać model, i plany jak i opis budowy wicherka
gładkilot Posted February 2, 2009 Posted February 2, 2009 Chciałbym zbudować model samolotu ale od czego mam zacząć ?! Najlepiej poczytaj te książki co polecili koledzy a potem możesz wziąć się za budowę jakiegoś prostego modelu i relacjonować na forum budowę to w trakcie uzyskasz wiele rad. Jako pierwszy model polecam zefirka http://forumrc.alexba.eu/zefirek_1.htm . Jest zbudowany z depronu 5mm (można to dostać w jakimś obi czy komforcie-jest to rodzaj pianki o zielonym kolorze) a materiały i sprzęt można kupić w internetowym sklepie modelarskim np. modele.sklep.pl lub rcsklep.pl
adriano94 Posted February 4, 2009 Author Posted February 4, 2009 gar-da a w Kaliszu jest jakaś modelarnia ? Z tego co się orientuje w okolicy to tylko w Michałkowie , ale tam mam za daleko :?