Skocz do zawartości

Jak zacząć ?


adriano94

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

 

Chciałbym zbudować model samolotu . Naczytałem się wiele i wiem mniej więcej co będę budował , ale od czego mam zacząć ?! Najpierw zgromadzić materiały , potem wydrukować plany ? Doświadczenia w budowie modeli nie mam żadnego doświadczenia ... jakie narzędzia przygotować ?

 

PS.

 

Może ktoś z okolic Kalisza i Ostrowa Wlkp wie gdzie mogę zdobyć tanie materiały modelarskie?

 

 

Z góry dziękuje za odpowiedzi na moje mało inteligentne pytanie ( nie śmiać się :oops: ) :wink:

 

 

Pozdrawiam Adrian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dorzucę o książce Miniaturowe Lotnictwo cz.I, znam tylko spis treści i jeden rozdział [bo tyle mam] Ale tam masz też opisane dlaczego samolot lata, co i jak się dzieje w locie itp rzeczy podstawowej wiedzy niezbędnej do latania :) I jest również jak wykonać model, i plany jak i opis budowy wicherka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym zbudować model samolotu
ale od czego mam zacząć ?!

Najlepiej poczytaj te książki co polecili koledzy a potem możesz wziąć się za budowę jakiegoś prostego modelu i relacjonować na forum budowę to w trakcie uzyskasz wiele rad. Jako pierwszy model polecam zefirka http://forumrc.alexba.eu/zefirek_1.htm .

Jest zbudowany z depronu 5mm (można to dostać w jakimś obi czy komforcie-jest to rodzaj pianki o zielonym kolorze) a materiały i sprzęt można kupić w internetowym sklepie modelarskim np. modele.sklep.pl lub rcsklep.pl :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Chłopaki z tym czytaniem książek to dobrze gadacie , ale kolega prędzej znajdzie modelarnię (w Kaliszu są dwie) niż którąś z polecanych książek.

Malker ma rację , najlepiej pogadać ze Szczepanem.

adriano94 w Michałkowie to jest lotnisko tam to tylko widziałem remonty polowe modeli , ale żeby tam budować modele :crazy:

Jeśli to nie tajemnica to zdradź nam ile masz lat i gdzie mieszkasz.