kubek85 Opublikowano 10 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2022 Cześć, Próbowałem przeszukać forum, niestety nie jestem w stanie znaleźć tej informacji. Od jakiegoś czasu próbuję połączyć w zestaw: Matek H743-Wing, FRsky R8 Pro i X9D, w taki sposób żeby wyświetlała mi się telemetria na nadajniku. Czy ktoś z Was ma na tyle doświadczenia żeby mi pomóc? Niestety jestem dość nowy w temacie kontrolerów lotu i nie jestem w stanie zrozumieć instrukcji na stronie Matka http://www.mateksys.com/?portfolio=h743-wing#tab-id-1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a2j Opublikowano 11 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2022 Smart Port z odbiornika wpinasz do TX4(lub innego wolnego UART-a) w kontrolerze lotu, w inav w zakładce ports na uart4 (lub inny który wybrałeś) w kolumnie telemetry wybierasz "smartport" i ostatnie włączasz telemetrie w zakładce "Configuration" W aparaturze w ostatniej zakładce telemetry - wyszukujesz nowe czujniki, jak znajdzie ich kilkanaście to znaczy że działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubek85 Opublikowano 11 Maja 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2022 Dziekuję za odpowiedź, rozumiem że wystarczy podpiąć kabel sygnałowy z TX4 do wejścia SBUS (sygnałowego) w odbiorniku? Upraszczajac, czy kabel ma być w opcji nr 1 czy 2 wpięty (bo wydaje mi się ze już tego próbowałem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a2j Opublikowano 11 Maja 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2022 Nie. W odbiorniku jest osobne gniazdo z sygnałem "smart port" i ten sygnał wlutować do TX4 Sbus to protokół komunikacyjny, obsługuje sygnały sterujące [edit] SBUS musisz mieć wpięty by móc sterować modelem i wg diagramu kontrolera lotu ma być wpięty do RX6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...