Skocz do zawartości

Modele Piotra lub też Pietrka


Pietrek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Największy relikt, F4F Widlcat. Styropianowy kadłub, konstrukcyjne skrzydła, rozpiętość 92cm. Napędzany S400 z przekładnią i celami niklowo-kadmowymi. Wszystko oczywiście za czasów Mieszka I:

wildcatyz2.jpg

 

Kolejny zabytek, MC200 Saetta. Całość styropianowa, rozpiętość 90cm, S400 3:1, 7x Ni-Cd 800AA Panasonic, waga koło 500g do lotu. Wycofany ze służby lata temu:

saettatu6.jpg

 

P40, styropianowy i papierowy. Bardzo wdzięczny, latał na napędzie poprzednich. Wycofany do rezerwy:

p401pg9.jpg

 

P40 w drugiej odsłonie, również styropianowo-papierowy, rozpiętość 88cm, napęd 3F i li-pole, milowy krok do przodu. Czynny bojowo:

p402dy0.jpg

 

F4U Korsarz. Powtarzam się, ale styropian+papier:

korsarz1ei2.jpg

 

korsarz2uo2.jpg

 

H-1 Racer, depronowy kadłub, styropianowe skrzydła, rozpietość 82cm:

racerit7.jpg

 

ŁAGG-3, całkowicie styropianowy, rozpiętość 88cm:

lagg1xz3.jpg

 

lagg2ex8.jpg

 

P-38, depronowe boomy, styropianowe skrzydła, rozpiętość 99cm. Dotychczas nie oblatany, ale już tylko czeka na wyższą trawę:

p38gk9.jpg

 

Nieuport 17, depronowy slowflyer:

nieuportvb3.jpg

 

P-47, o którym można poczytać w elektrykach:

p471sq7.jpg

 

p472lo5.jpg

  • 6 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.