laminat Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 witam Kupiłem sobie taki o to zestaw: http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=5669 i na regulatorze niby jest napisane ze 3li -pol jako zasilanie ale po pierwsze sprzedawca nic nie mowil gdy brałem 2 celowe lipole a wyraznie zaznaczałem ze to do tego zestawu i prosiłem go o pomoc - wiec nie moze sie wykiwac ze nie wiedział czy to do tego zestawu a dodatkowo cytat ze strony: "Funkcja automatycznego odcięcia zasilania dla baterii Li-Pol (6,2V dla 2-cell i 9,1V dla 3-cell)" czyli ze co? - powinien działac ale problem jest taki ze silnik sie nie kreci - czy mozliwe jest ze to nie naładowana bateria - tylko prosze nie wyzywac bo wg instrukcji baterie nowe sa fabrycznie ładowane do połowy wiec powinien działac i powinny byc rozładowane do kolejnego ładowania wiec je podłaczyłem i regulator odzywa sie, tryb programowania sie włancza silnik cos tam drga ale nie chce sie krecic. Co robie nie tak czy wogole to jest odpowiedni akumulator? pozdrawiam
diem Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 Jesli drży silnik a nie kreci to problem z jednym z 3 kabli idacych do niego. Mozliwe ze zimny lut. Przelutuj jeszcze raz zlaczki/banany. Regulator dziala zarowno z 2s jak i 3s. Problem poruszany przez Ciebie byl juz kilkukrotnie opisywany na forum. edit: mozesz jeszcze sprawdzic programowanie tego regulatora, moze ma wybor ilosci cel.
Piotrek_F3J Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 Sprawdź na pakiecie 3S,bo ja miałem dokładnie tak samo!Próbowałem odpalić silnik i regl na dwóch pakietach 2s i nic nie dało,z początku myślałem ze pakiety są już słabe,ale na innym silniku i reglu działały świetnie.Mam ten sam regl i silnik BM2409-18.dodam ze na li polu 3S śmiga nieźle
Leda_g Opublikowano 12 Lutego 2009 Opublikowano 12 Lutego 2009 Regulator masz prawdopodobnie ustawiony na 3 cele lipol to jest na próg odcięcia 9,1V, a ty masz akumulator 2S tj. 7,2V i po prostu odcina ci silnik. Spróbuj przeprogramować go na 2S. Tutaj masz trochę tematów u nas na forum http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=9152 http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=1838 warto poczytać oraz strona producenta z instrukcjami http://towerprocn.sh15.host.35.com/towerprocn/
f-150 Opublikowano 13 Lutego 2009 Opublikowano 13 Lutego 2009 Mam ten regler i w tym samym modelu latam na 2S i 3S.Nie ma potrzeby przeprogramowywać,sam rozpoznaje ilość cel.Przy dawaniu sygnału silnik zawsze drży ponieważ to silnik wydaje dźwięk a nie regulator.Sprawdź położenie drążka gazu(na sam dół)ew.przesuń trymer też na sam dół.Jeżeli to nie pomoże to:odłącz zasilanie,przesuń drążek max do góry,podłącz zasilanie regulator zacznie pikać,przesuń drążek na środek.Po usłyszeniu sygnału przesuń znów na max do góry.Poczekaj na długi sygnał,następnie drążek na max na dół i czekaj na sygnał.Powinien zadziałać.
laminat Opublikowano 13 Lutego 2009 Autor Opublikowano 13 Lutego 2009 dzieki za odpowiedz- najprawdopodobniej zle zlutowałem kabelki bo przelutowałem i juz wszystko chodzi tak jak nalezy
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.