Gość Anonymous Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Też prowadzę modelarnię stąd znajomość regulaminu A śmigiełko zrobiłem wzorując się na używanym przez mjego Instruktora Andrzeja Rachwała i tak jak pisałeś stosuję do testowania silników (na obrotach zbliżonych do tych w locie, ponieważ to śmigiełko nie za bardzo obciąża silnik i może wejść na wyższe obroty w hamowni niż na takim do latania) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelmaniak Opublikowano 12 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 Regulamin zawodow Aerodesign w klasie regular w tym roku zabrania uzywania szkla i wegla, wiec caly model robimy z kevlaru po co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2009 W mojej ocenie to jedyny materiał dający możliwość stworzenia kompozytu, chociaż wredny w trakcie obróbki. Jeśli węgla i szkła nie wolno to pozostaje aramid... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2009 Co do wcześniejszych opisów dotyczących pomiaru skoku śmigiełek, to dokonuję tego takim oto prostym przyrządem: daje on możliwość pomiaru skoku śmigła co 10 mm (promienia) z dokładnością do 0,1 cala. W trakcie piłowania mogę wprowadzić korektę skoku wielkości ok 0,5 cala, a to zapewnia mi praktycznie pokrycie w pełnym zakresie potrzeb silniczka (w zależności od warunków atmosferycznych silniczek potrzebuje czegoś innego). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.