filip Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Co myślicie na temat tego modelu czy nadaje się dla kogoś kto nigdy nie miał okazji nawet dotknąć czegoś takiego :roll: Jak rozwiązane jest sterowanie drążkami w przypadku mode 1? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzylas Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 To jest także model do nauki. Big Lama to tylko powiększona i dużo droższa wersja Lamy V3 czy V4. Ma jednak np. osobny odbiornik i kilka usprawnień. Więcej: http://www.epheli.pl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=13672 Większy coaxial także na małym wietrze nie polata... ---------------------------------------------------- W Mode 1: Prawy drążek, ruch poprzeczny, przechylenie lewo - prawo Prawy drążek, ruch podłużny, wznoszenie - opadanie Lewy drążek, ruch poprzeczny, obrót lewo - prawo Lewy drążek, ruch podłużny, pochylenie przód - tył W Mode 2: Prawy drążek, ruch poprzeczny, przechylenie lewo - prawo Prawy drążek, ruch podłużny, pochylenie przód - tył Lewy drążek, ruch poprzeczny, obrót lewo - prawo Lewy drążek, ruch podłużny, wznoszenie - opadanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Na bazie Lamy, Artur "stworzył' ładną Lamę ubraną w tzw inną budę młody człowiek bardzo szybki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtk Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 instruktor, popraw linki pisze sie () Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barton3 Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 jak dla mnie to szkoda kasy troszke..lepiej kupić v3/4 i platać w domku..ta ma zwiększone rozmiary głównie po to żeby na dworzu można było latać,,,a v3 tez polatasz na dworzu gdzies za domkiem jak wiatru nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filip Opublikowano 16 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 instruktor, ta lama na zdjęciu to V3,V4 czy BIG lama Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzylas Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Dzięki za plusa Ja osobiście myślę, że ta lama na zdjęciu to V3 lub V4 z dorobioną obudową. Zawsze jednak mogę się mylić. Wybierz Big Lamę, jeśli chcesz włożyć do niej inny odbiornik i pragniesz mieć mocnego i wytrzymałego coaxiala zdolnego do latania na dworze ( zdolność ta jest większa niż lamy V3 czy V4 ). Jednak cena Big Lamy to prawie 2-krotność kwoty zakupu V3 czy V4.... Jeśli nie chcesz dopłacać 250 zł ( Lama V4 - max. 300 zł, Big Lama - 550 zł.... ) to weź V3 lub V4. Różnice między nimi: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=11660 Możliwości zastosowania obudowy: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=12346 BTW: Ja dąży w odwrotnym kierunku - chcę uzyskać jak najniższą wagę. Trochę informacji: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=10411 http://www.epheli.pl/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=410&mode=thread&order=0&thold=0 http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=11754&postdays=0&postorder=asc&start=15 Co można robić heli 4 - kanałowym: http://www.epheli.pl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=13729 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 instruktor, ta lama na zdjęciu to V3,V4 czy BIG lama Na moje oko, Big Lama to na pewno nie jest, a sadzac po podwoziu, bebeszki od V3. Ładna budka. Tyko czemu Bell, a nie Kamow? Dokładna recezja Big Lamy jest w "RC Przeglądzie Modelarskim" z lutego. BL jest powiększona, ma silniki klasy 370, zamiast 180, solidniejsze wykonanie układu napedowego (co wynika z większej mocy). E-sky bardzo się przyłożył do tego, by uzyskać identyczne obciazenie powierzchni nośnej co mała Lama. W skutek tego, właściwości lotne sa bardzo podobne. Większa masa sprawia, że jest bardziej odporna na wiatr, ale na cuda nie licz. Cisza w powietrzu nadal się przydaje. Jak już się pare osób przekonało, jej wieksza moc i większa masa znacznie potęgują skutki kraks. A na razie u nas części zamiennych - "niet". Trzeba poczekać. Wielką zaletą jest osobny odbiornik, dzięki czemu można go w każdej chwili wymienić na coś lepszego, nawet 2,4GHz, lub wyjąć i włożyć do innego modelu - np. depronowca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Masz rację bebeszki V3 a budę akurat taka gdzies zdobył ,ale przy okazji zwróc uwage co stoi na biurku obok Artura Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filip Opublikowano 19 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Zadałem pytanie sklepom PERFECTHOBBY i MODELARNIA Pytanie brzmiało czy będą części zamienne i kiedy się pojawią? PERFECTHOBBY: "Będą wszystkie części do nowych modeli E-Sky- to pewne, tyle że nie znam dokładnej daty - początek marca to wstępna prognoza. Na pewno nie "ubieralibyśmy" się w handel modelami bez perspektyw na serwis " MODELARNIA: "Tak będziemy. Mamy części do wszystkich sprzedawanych modeli. Jeszcze nie ma tych części u importera." Big Lama zbliża się do mojego miejsca zamieszkania wielkimi krokami (może jutro będzie ) Częsci u producenta już są Pewnie za niedługi czas będą w polsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodek Ulas Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Big Lama przeszła testy pomyślnie Jest modelem wiele stabilniejszym, zwrotniejszym od lamy 3 i 4. A jak loty na dworze - będzie pogoda lotna , będą testy Ogólnie myślę że jest to bardzo dobry model na początek zabawy z heli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filip Opublikowano 20 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 To jest twój pierwszy heli? Co się wcześniej nie chwaliłeś :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodek Ulas Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Latałem :wink: HB2 Lamą 3 i 4 teraz oblatałem Big lame i mam jeszcze Calibra 30-ale jeszcze nie latany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filip Opublikowano 21 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Mam pytanie Gdy lama leci do przodu to serwa wychylone będą do góry? Gdy lama leci do tyłu to serwa wychylone będą do dołu? Gdy lama leci (pochyla się) w prawo (patrząc od tyłu)to lewe serwo wychyla się w górę a prawę w dół? Gdy lama leci (pochyla się) w lewo (patrząc od tyłu)to lewe serwo wychyla się w dół a prawę w górę? Pytam bo nie mogę dojść :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrSerpent Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Jesli chodzi o Lame V4 (podejrzewam, że podobnie jest w innych jej wersjach), to problemem są zderzające się łopaty (dolna górną). moją Lama V4 latam już od dłuższego czasu i kilka razy własnie z tego powodu ją rozbiłem-po zderzeniu się łopat zwykle się łamią i heli dostaje wibracji i nie da się nim już kierować....Po takim wypadku do wymiany są nie tylko łopaty, ale podwozie, mocowanie akumulatora itp. Dlatego nie wolno nią robić ostrych manewrów przód-tył.A poza tym to jest to bardzo fajny model, ale nie nadaje się do lata na zewn.-nawet mały wiatr jest dla niej za silny. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.