laminat Opublikowano 4 Marca 2007 Opublikowano 4 Marca 2007 czy ktos posiada ten silnik i jakie macie opinie o tej firmie/modelu. a posredne pytania to takie czy swiece tutaj sie zarzy zwykłym klipsem czy jakims specjalnym? a czy paliwo 80/metanol20/rycyna bedzie dobre i czym ładowac akumulator zelowy 2v
hubert_tata Opublikowano 4 Marca 2007 Opublikowano 4 Marca 2007 Mam podobny: Norvel, jestem z niego zadowolony. Świeca jest razem z głowicą, ale żarzenie normalne. Pali całkiem łatwo w zimie i w lecie Te silniczki kochają wysokie obroty i dużo nitro, po dotarciu dawałem chyba do 30-40% Tu masz dokładną instrukcję ze zdjęciami i rozbiciem na części, bo oryginalnie jest tylko chińska (przynajmniej taka była w kupionym przeze mnie AP Wasp dla Qpy): http://media.hobbypeople.net/manual/211280.pdf PS Qpa chyba go sprzedał nawet nie odpalając :cry:
Stefanek0910 Opublikowano 4 Marca 2007 Opublikowano 4 Marca 2007 Ostatnio czytałem dużo na temat silników ASP ponieważ nosz się z zamiarem kupna napędu tej firmy tle że o pojemności nie co większej tzn. 1,5 lub 2ccm. Czytałem wiele opinii na ich temat i musze szczerze powiedzieć że tak naprawde nikt nie odradza kupna silnika tej firmy. Większość ich użytkowników odnosiło się jakością do ceny. I rzeczywiście silniki są w atrakcyjnych cenach jak na ich wykonanie i prace. Co do modelu o którym mówi laminat to osobiscie nie mam żadnego uprzedzenia oprócz tej świecy zintegrowanej... :/ Nie daj boże spali Ci się i będziesz miał problem. Chociaż w sumie są części zapasowe do nich ale nie orientowałem się w świecach zintegrowanych. Ja sam dwie świece A3 spaliłem na dzień dobry podczas kombinowania z żarzeniem. Pozostałem przy akku AA
modelarzkobi Opublikowano 4 Marca 2007 Opublikowano 4 Marca 2007 Tylko nie wiem jak jest z dostępem do części do tego silnika bo tu niema świecy więc jak sie spali głowiczka to może być problem z kupnem nowej.
hubert_tata Opublikowano 5 Marca 2007 Opublikowano 5 Marca 2007 Tylko nie wiem jak jest z dostępem do części do tego silnika bo tu niema świecy więc jak sie spali głowiczka to może być problem z kupnem nowej. Świeca jest do kupienia tutaj: http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXTZ21&P= Wszystkie części spisane są tutaj: http://www.globalhobby.com/public/parts/21128001.asp W najgorszym przypadku można kupić w USA (niekoniecznie samemu ) Ale na dobry początek warto zadzwonić do polskich sklepów, które sprzedają te silniki i po prostu zapytać. Tyle na szybko wyszperałem w Google, a to dużo więcej niż wiem o swoim Norvelu EDIT Minuta w polskim Google i sporo wiadomości o zalecanym paliwie, smigłach i troszkę danych technicznych: http://www.modele.sklep.pl/product_info.php?cPath=24_124&products_id=1568 Zwłaszcza zdanko nad zdjęciem "Na życzenie sprowadzamy również części zapasowe dla prezentowanego silnika" powinno rozwiać pewne wątpliwości.
modelarzkobi Opublikowano 5 Marca 2007 Opublikowano 5 Marca 2007 Że pisze to nie zawsze znaczy że jest Znalazłem świece do tedo silnika w polskim sklepie arthobby są po 24 zł jeszcze nie tak drogo jak myślałem
hubert_tata Opublikowano 5 Marca 2007 Opublikowano 5 Marca 2007 Że pisze to nie zawsze znaczy że jest Co masz na myśli :roll: W TowerHobbies wszystko wiadomo w momencie zamawiania, a w Modelesklep wyraźnie napisali, że części na zamówienie.
modelarzkobi Opublikowano 5 Marca 2007 Opublikowano 5 Marca 2007 modelarzkobi napisał/a: Że pisze to nie zawsze znaczy że jest Co masz na myśli Chodziło mi o to że czasami piszą że coś jest albo można zamówić a tak nie jest. Ale nie jest tak zawsze.
tikicaca Opublikowano 5 Marca 2007 Opublikowano 5 Marca 2007 świeca powinna pasowac tez od coxa 0,8cm3 przynajmniej pasowala do mojego norvela 1cm3
gfilipek Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Post stary, ale się dopiszę. Używałem tego silniczka (ASP 0.06) w kilku modelach. Do sprawnej pracy wystarczy mu już 5% nitro - ja latałem na 10-15%. Wcale nie potrzebuje aż 30% Bez dotarcia nie nadaje się właściwie do pracy bo ma problemy przy małych obrotach. Jest dosyć głośny. Nigdy nie mierzyłem czasu, ale na 55ml zbiorniku latał średnio 2x dłużej od innych modeli na lotnisku Jest to mój ulubiony silniczek ze względu właśnie na ekonomie i wyjątkowo niską wagę. Doskonały zamiennik elektrycznych silników klasy 400/500 Tutaj latam deltą na tym silniczku przy bardzo dużym wietrze (widać na mojej koszulce) http://www.sgm.strefa.pl/gallery/displayimage.php?album=22&pos=0 Tutaj latam małym me-109 na tym silniczku również na dużym wietrze. http://www.sgm.strefa.pl/gallery/displayimage.php?album=48&pos=0 Silniki takie miałem/mam 2 Jeden się "rozleciał". Prawdopodobnie przelałem go ponieważ rozrząd/wał mu się wygiął a to tylko aluminium niestety. Iglica w tych silnikach jest bardzo kiepska, a dokładniej zastosowany "gruby" gwint. Koniecznie trzeba dawać podkładkę (ja ją robię z wężyka silikonowego) i dopiero ją wkręcić. Pomaga bardzo, ale przy regulacji i tak można zgasić nią silnik przy dotknięciu
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.