KaPitek Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego Wysłałem uszkodzony produkt, pocztą poleconą. Gwarancja nie została uznana. W mailu odpisano mi, że nie uznano gwarancji bo uszkodzenie jest mechaniczne, - "na termokurczce widać ślad wciskania w jakieś ciasne miejsce". Tu można dyskontować. Ja nie widziałem uszkodzenia mechanicznego (poza termokurczką) a w odbiorniku ELRS przestała działać tylko dioda, poza tym odbiornik był sprawny i funkcjonował prawidłowo. Nie odesłano mi jednak odbiornika i nawet nie zaproponowano formy zwrotu mojej bądź co bądź własności. Sklep po prostu zatrzymał sobie mój odbiornik.
pjk11 Opublikowano 3 Lutego Opublikowano 3 Lutego Kiedy odesłałeś? Masz jakieś zdjęcia? A może po prostu poczekaj na zwrot pieniedzy. Ja z tym sklepem nie miałem najmniejszych problemów. Troche cierpliwosci. PS. Jaki odbiornik?
Rekomendowane odpowiedzi