Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wysłałem uszkodzony produkt, pocztą poleconą.

Gwarancja nie została uznana.

W mailu odpisano mi, że nie uznano gwarancji bo uszkodzenie jest mechaniczne, - "na termokurczce widać ślad wciskania w jakieś ciasne miejsce". Tu można dyskontować. Ja nie widziałem uszkodzenia mechanicznego (poza termokurczką) a w odbiorniku ELRS przestała działać tylko dioda, poza tym odbiornik był sprawny i funkcjonował prawidłowo.

 

Nie odesłano mi jednak odbiornika i nawet nie zaproponowano formy zwrotu mojej bądź co bądź własności.

Sklep po prostu zatrzymał sobie mój odbiornik.

Opublikowano

Kiedy odesłałeś? Masz jakieś zdjęcia? A może po prostu poczekaj na zwrot pieniedzy. Ja z tym sklepem nie miałem najmniejszych problemów.

Troche cierpliwosci.

 

PS. Jaki odbiornik?

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.