Wieczu Opublikowano 21 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Kolejna porcja fotek: Tutaj jeszcze zdjęcie z malowania: Maskowanie się udało Tutaj też Ostatnie detale przyklejone, teraz została wykończeniówka i naklejki. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alyan Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Co tu pisać, bardzo ładna. Ile waży to cudo ? Nie mogłem się doczytać. Rury są z laminatu czy to papier ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomnow95 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 No Kamilek wziął się z powrotem do roboty:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieczu Opublikowano 24 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 Rury są z kartonu odpowiednio obrobionego (Talk, cellonowanie itp) A wagowo Kamil planuje do lotu około 750gram, nastomiast na aktualna chwile waży około 400gram. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 Silnik będzie jakiś fabryczny czy też samodzielny? Kiedyś wpadłem na takie stronki polskie i zagraniczne o silnikach- bardzo interesujące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieczu Opublikowano 25 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 Nie nie, Bron Boze Tutaj juz full profesjonalizm, model zawodniczy, producenci musza byc zaufani, prawdopodobnie bedzie latac na silnikach polskich PS lub TS, w opcje wchodza tez amerykanskie silniki AeroTech. Poza tym taka makieta jest zbyt duzo warta by probowac bawic sie w samorobki Nie do konca wiem jak to przepisy FAI mowia, ale silniki musza byc certyfikowane, nigdy sie tym nie zajmowalem (papierki, ja tylko latam). Ale np na ME czy MS silniki sa kontrolowane i musza byc przedstawione niezbedne certyfikaty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 Napisałem o "samoróbkach" bo poziom tego co przedstawiała zwłaszcza jedna z tych stron o silnikach bardzo mnie zaskoczył, niemalże naukowymi udokumentowaniami koncepcji i później testami wykonywanych prototypów, konstrukcjami bardzo oprzyrządowanych hamowni, z wykresami, rysunkami itp. Szkoda, że adres przepadł razem z awarią poprzedniego laptopa, bo było co poczytać, zwłaszcza dla entuzjastów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfone Opublikowano 22 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2011 Tutaj można poczytać nieco o amatorskich silnikach rakietowych i nie tylko :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szeregowy Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Sorki za zabawę w archeologa ale apropo wymienionej wyżej strony o silnikach rakietowych, może chodziło Panu o tą stronkę : http://www.nakka-rocketry.net/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyromskij Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Lepiej byłoby gdybyś do rozdzielania/odpalania stopni rakiety wykorzystał timer aktywowany przeciążeniem 2 G np. ze sklepu apogee rocketry a do odpalenia pierwszego stopnia (start) wykorzystał kabel jako iż niema wtedy możliwości zakłóceń. A tak poza tym to odwiedź stronę Polskiego Towarzystwa Rakietowego oraz forum z nim związane, ponieważ znajdziesz mnóstwo informacji na temat silników i wiele innych przydatnych informacji. PS. Nie używaj samoróbek w tak ładnym modelu bez względu jak profesionalne by się nie wydawały. (osobiście polecam silniki Pana Tendery jeśli byś chciał to mogę wysłać ci na priv. jego adres e-mail) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 osobiście polecam silniki Pana Tendery To chyba dawno nie widziałeś jego produktów... W zasadzie nie ma producenta, który nie strzeli przy tych rozmiarach, ale to już jest przesada. A tak poza tym to odwiedź stronę Polskiego Towarzystwa Rakietowego oraz forum z nim związane, ponieważ znajdziesz mnóstwo informacji na temat silników i wiele innych przydatnych informacji. Polskie Towarzystwo Rakietowe to zupełnie inna bajka i nie ma nic wspólnego z regulaminowym lataniem w makietach. Tam impulsy silników i masy rakiet zdecydowanie przekraczają FAIowskie dyrektywy, traktowałbym tę stronę raczej jako ciekawostkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyromskij Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 To chyba dawno nie widziałeś jego produktów... W zasadzie nie ma producenta, który nie strzeli przy tych rozmiarach, ale to już jest przesada. Polskie Towarzystwo Rakietowe to zupełnie inna bajka i nie ma nic wspólnego z regulaminowym lataniem w makietach. Tam impulsy silników i masy rakiet zdecydowanie przekraczają FAIowskie dyrektywy, traktowałbym tę stronę raczej jako ciekawostkę. Na silniku Pana Tendery rok temu posłałem rakiete na kilometr a co do PTR są tam również zawodnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.