sp2ukx Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Zastanawiam się nad obróceniem gaźnika w w/wym silniku. Skąd takie myśli? Otóż okazuje się, że mój silnik w Yak-u 54 pracuje lepiej przy locie plecowym niż normalnym. Silnik oczywiście zamocowany jest głowicą do dołu. Zmiana mocowania silnika nie wchodzi w grę więc może obrócenie gaźnika o 180st na śrubach którymi jest przykręcony do silnika coś pomoże. Ktoś tego próbował? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Witam To nie jest kwestia gaźnika a ułożenia cylindra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sp2ukx Opublikowano 16 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 No baa. To akurat wiem. Chodziło mi raczej o sposoby rozwiązania tego problemu. Czyżby to znaczyło, że tak będzie zawsze? Wszyscy którzy mają tak zamocowany silnik mają takie objawy? Dodam, że poza troszkę lepszą pracą w locie plecowym raczej innych problemów nie mam. No może jeszcze tylko, że świeca jest zalewana i nie jest pięknie brązowa. Próbowałem jeszcze zmniejszyć dawkę paliwa lecz wtedy silnik zwalnia na wysokich obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi