Skocz do zawartości

Obrócenie gaźnika w silniku rcgf


sp2ukx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się nad obróceniem gaźnika w w/wym silniku. Skąd takie myśli? Otóż okazuje się, że mój silnik w Yak-u 54 pracuje lepiej przy locie plecowym niż normalnym. Silnik oczywiście zamocowany jest głowicą do dołu. Zmiana mocowania silnika nie wchodzi w grę więc może obrócenie gaźnika o 180st na śrubach którymi jest przykręcony do silnika coś pomoże. Ktoś tego próbował?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No baa. To akurat wiem. Chodziło mi raczej o sposoby rozwiązania tego problemu. Czyżby to znaczyło, że tak będzie zawsze? Wszyscy którzy mają tak zamocowany silnik mają takie objawy? Dodam, że poza troszkę lepszą pracą w locie plecowym raczej innych problemów nie mam. No może jeszcze tylko, że świeca jest zalewana i nie jest pięknie brązowa. Próbowałem jeszcze zmniejszyć dawkę paliwa lecz wtedy silnik zwalnia na wysokich obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.