Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie znalazłem działu dotyczącego opinii o producentach, więc daję tutaj.

 

Otóż zdarzyło mi się, iż w otrzymanym zestawie modelu FUNRAY w wersji kit była załączona nieprawidłowa krawędź natarcia części połówki skrzydła.

Wada ta uniemożliwiała zakończenie budowy modelu a samodzielne wykonanie krawędzi nie wchodziło w grę, dlatego postanowiłem zareklamować wadę u producenta poprzez sklep, w którym zakupiłem zestaw.

Cała reklamacja trwała 4 dni, więc zdecydowanie polecam firmę MULTIPLEX jako odpowiedzialnego producenta, na którym można polegać. Wiem, że usterka należała do drobnych ale mam nadzieję, że te droższe również rozpatrują pozytywnie.

 

post-1402-0-53465700-1569906910_thumb.jpg

 

 

Szczegóły dot. reklamacji:

 

 

23 września 9:53 – wysłałem do sklepu, gdzie zakupiłem zestaw FUNRAY reklamację w j. polskim ze zdjęciami jako treść maila i w j. angielskim w postaci załączonego dokumentu word zawierającego opis i zdjęcia.

24 września 07:55 – z uwagi na brak odpowiedzi od sklepu zdecydowałem się wysłać do jednego z dystrybutorów MPX w Polsce zapytanie o koszt sprowadzenia kompletu krawędzi natarcia i że przyczyną zakupu jest brak prawidłowej części w zestawie.

24 września 10:08 – proszę sklep o potwierdzenie przyjęcia reklamacji

24 września 21:05 – dostaję maila od sklepu, że 25 września przekaże sprawę do dystrybutora (później okaże się, że to ten sam dystrybutor, do którego wysłałem sam zapytanie o zestaw części)

24 września 22:24 – dostaję od dystrybutora odpowiedź na moje zapytanie

25 września 7:50 – dostaję maila od sklepu z prośbą o ponowne przesłanie maila z reklamacją ponieważ zdjęcia nie przeszły. Maila z reklamacją wysyłam ok. 8:21 z innego adresu mailowego i dostaję potwierdzenie, że zdjęcia przeszły.

25 września 13:20 – dystrybutor prosi o …„przesłanie tego drugiego elementu, który nie pasuje do skrzydła .”… oraz podesłanie zdjęć …”dwóch skrzydeł i tego pasującego i nie pasującego elementu leżącego obok skrzydła .”… Tłumaczę, że zdjęcia są w reklamacji i czy mam podesłać jeszcze raz w innym ułożeniu skrzydeł do zdjęcia. Na mojego maila brak odpowiedzi.

25 września 15:37 – Multiplex jak się okazało parę dni później wysyła do mnie przesyłkę

26 września – wysyłam pocztą krawędź natarcia do dystrybutora

30 września 8:31 – informuję dystrybutora o wysłaniu krawędzi natarcia w piątek 26 września

30 września 8:44 – dystrybutor informuje mnie, że nie było potrzeby wysyłania krawędzi natarcia oraz, że Multiplex obiecał wysłać prawidłowy element bezpośrednio do mnie. Dystrybutor pyta, czy dostałem przesyłkę.

 

Przesyłka z Multiplexa dotarła już 26 września na adres, który podałem w reklamacji. Nie miałem możliwości odebrania jej ponieważ nie dostałem informacji, że zostanie wysłana.
Szczęśliwie odebrałem ją dzisiaj. Dostałem komplet krawędzi natarcia. Jestem zadowolony :)

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.