Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Uszczelki wlotow powietrza porobione (niby w oryginale siedza tam oringi, ale sobie tego raczej nie wyobrazam, bo te czesci nie sa perfekcyjnie wykonane) i wloty powkrecane w glowice cylindrow. Pozostaje regulacja zaworow (10 szt 😅) i silnik gotowy!!!

 

 

IMG_5995[1].JPG

IMG_5996[1].JPG

IMG_5994[1].JPG

  • Lubię to 4
Opublikowano

Jak juz mialem warsztat rozlozony, to zrobilem to samo z OS FT 300 Super Gemini, Te same problemy. "Zastale" popychacze zaworow i tuleje szpilek popchaczy. Jak juz musialem tyle rozebrac, to rozebralem caly silnik i wrzucilem do "pralki". Masa starego syfu, az sie plyn w myjce  "zachmurzyl". Teraz silniczekk kreci jak nowy. Piekny "przeskok",  ladna kompresja i swieci sie,  jak nowy!

 

Jak sa chetni (na jeden i drugi), to pisac na PRIVa 😉 Jutro wrzucam na niemieckie forum. 

IMG_6008[1].JPG

IMG_6002[1].JPG

IMG_6009[1].JPG

  • Lubię to 1
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.