ref1974 Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 Witam, mam problem jak w temacie. Po podłączeniu zasilania wirniki zaczynają się automatycznie obracać. Dotyczy to rówżnież przypadku kiedy nadajnik jest włączony. Heli w takim przypadku nie reaguje również na żadne polecenia nadajnika czy próby trymowania i nie przeprowadza procesu kalibracji Przeprowadziłem próbę, w której odłączyłem zasilanie obu silników. Po podłączeniu zasilania do smigłowca zaczął się proces kalibracji i serwa reagowały na polecenia nadajnika. Przy ponownym podłączeniu silkników, wystąpiły problemy jak opisane na początku postu i nie dają się one usunąć. Problemy zaczęły się jak omyłkowo podłączyłem zasilanie do modelu bez włączonego nadajnika. Pozdrawiam, Remek
mammuth Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 Po podłączeniu zasilania wirniki zaczynają się automatycznie obracać. Dotyczy to rówżnież przypadku kiedy nadajnik jest włączony. NIGDY NIE PODLACZASZ ZASILANIA JEZELI NADAJNIK JEST WYLACZONY - chyba, ze sobie kuku chcesz zrobic...
meloow Opublikowano 28 Marca 2009 Opublikowano 28 Marca 2009 1/ uwalony odbiornik 2/ uszkodzony regulator 3/ uszkodzone jakieś serwo 4/ uszkodzona aparatura teraz metodą eliminacji znajdź przyczyne Twoich problemów.
madrian Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 może rewers?? Bardzo prawdopodobne. Jesli rewers THR jest przestawiony, to drążek gazu jest dla nadajnika w odwrotnym położeniu - czyli gaz. W tym momencie Lama się po prostu wyłącza - jest zabezpieczenie przed ruszeniem na pełnym gazie. Gaz musi być na zero, przy włączaniu modelu.
meloow Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 mam problem jak w temacie. Po podłączeniu zasilania wirniki zaczynają się automatycznie obracać. Dotyczy to rówżnież przypadku kiedy nadajnik jest włączony. koledzy czytajce ze zrozumieniem ona się nie wyłącza tylko wchodzi na obroty !
VJ_Adams Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 miałem identyczny przypadek w moim helikopterze, uwalony był regulator, kolega z EPheli naprawił mi to. Pozdrawiam Adam
ref1974 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Witam, problem został rozwiązany - przyczyną była padnięta Bateria LiPo - nominalnie powinna mieć 7,2 V a po naładowaniu osiągała max ca 4,2 V. Mimo wszstko objawy były dziwne, Dziękuje za wskazówki i pozdrawiam,
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.