Skocz do zawartości

p-51 depron


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 71
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

a jaka miales rozpietosc?u mnie to wyszlo tak jak by to byly klapy a nie lotki. po prostu zaczynaja sie kilka cm od kadluba, a koncza w ok. 3/4 dlugosci slrzydla

Opublikowano

fotki robie na bierzaco telefonem,nie mam kabla wiec musze przesylac e-mailem a tu... puste konto :evil: no nie!

ale fotki beda niedlugo, najpozniej za tydzien, dwa :lol:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

zdjecia sa. poczatek relacji:

na poczatku bylem ja. pomyslalem i staly sie plany. w 7 dni stworze mustanga.

dzien pierwszy.

ciach, ciach, ciech! troche kleju i gotowe. nie zdazylem zrobic fotek w czasie budowy szkieletu. podsumowanie dnia 1:

072a3006dd60a735.jpg

8b55ad9219d79750.jpg

40a067ed2451c108.jpg

f2e7ec595e6a854b.jpg

no i moj calkiwm dobrze latajacy szybowiec ze statecznikow mustanga

b25845c2e9d8964a.jpg

Opublikowano

dzien drugi

po dstawie 3mm depronu zajalem sie oklejaniem.

tyle zostalo z plyty 120x80cm....

369fef7390a4f938.jpg

po zrobieniu tego

54860068bddc9023.jpg

dalej szlo blyskawicznie

7334971696ac52c8.jpg

tu moznabybylo dodac owiewke i wygladaloby jak extra(na tle moje biurko, na ktoryn przed chwila sprzatalem)

32ab9c8a0d452a45.jpg

cos dla milosnikow star wars: skrzydlo w pozycji bojowej

aae7d88188e49d0c.jpg

a tu juz gotowe skrzydlo

a96910679e3980c6.jpg

2100462890aaddcb.jpg

i pasowanie(raczej niepasowanie)skrzydla z kadlubem

febbaca48743ce6a.jpg

zamkniecie kadluba

7cd4e75e7bba7c62.jpg

szpary w kadlubie...

3f126f31cdab2dc7.jpg

i pelne usterzenie i kolko ogonowe

1855b63d3a80d24b.jpg

podsumowanie dnia 2:

ef2789eecfd7ca72.jpg

f376c0f8185e8e8c.jpg

e406a2b9c78adc83.jpg

1cf0b1f846c6c751.jpg

:lol: przewidywany naped: wielopaliwowy silnik 2,47, smiglo 200x180mm(jesli dobrze pamietam) :P

Opublikowano
o tego silnika będziesz musiał grubo odziać tę depronową konstrukcję laminatem :D

jakos sie zrobi :lol:

Poza tym jesteśmy chyba w dziale Elektryki?

a to ze spalinowka to tylko poboczny koncept, ale normalnie ma on byc napedzany pradem a nie plynnym paliwem :mrgreen:

ile wazy ten model (bez silnika)?

a wiesz ze nie wiem? nie pomyslalem zeby go zwazyc. nie mam dostepu do wagi, ale tak mniej wiecej 200g(+-200 :lol: )

jak bede mial dostep do wagi to zwaze dokladnie

Opublikowano

Dzien trzeci

oto balsowy dzwigar skrzydel

eac79d0a0644be99.jpg

tu juz polaczone skrzydla

2749fec0a1c14484.jpg

model z wycietymi juz lotkami

7357d93e4c03961e.jpg

serwo lotek ukryje oczywiscie w chlodnicy

a606c6bccc46bb05.jpg

i jako podsumowanie dnia 3 widok z kabiny :wink:

6e442eb29258869d.jpg

Opublikowano

aha. jeszcze wyposazenie:

silnik: moja przerobka 3f 2X05G205

regler: N/A

aku: N/A

serwa: 2xmicro dynam 8,4g

uzbrojenie: prototyp-brak

pozniejsze wersje- 4 dzialka 1.5mm, 2x zasbnik z dzialkiem 1.5mm lub zaczep do bomb SC,SD lub FAB100g :lol:

Opublikowano

przepraszam ze post pod postem.

dzien 4 (trwa)

wypozyczylem "analogowa" wage i model w stanie "bez maski i wyposazenia,stateczniki oklejone, skrzydla i stateczniki nie przyklejone" wazy 147g(+-2g). spodziewalem sie wiecej :lol:

zmienilem koncept zamocowania serwa lotek. bedzie przykrecone do dzwigara skrzydel(pasuje na styk)

opilowalem lotki, musze jeszcze wkleic zawasy i orczyki

b11cd5e75deff887.gif

myslalem nad takim rozwiazaniem, ale nie wiem jak to by sie sprawowalo to.co o tym myslicie?

Opublikowano

dzien 5

zrobilem lotki na klasycznych zawiasach z butelki

po zamontowaniu lotek i wszystkich ich mechanizmow skrzydlo "przytylo" z 78g do 100g

a teraz fotki:

mechanizm lotek

156da5b8ebc7da2f.jpg

"strategiczne" punkty zamocowania serw

7dc7546dc725be58.jpg

a tu dzisiejsze chmury(a raczej ich brak)

1a06a1bf8e8e1149.jpg

jeszcze jedno pytanie:

gdzie powinien znajdowac sie ść jezeli katy zaklinwania skrzydla i statecznika wynosza 0'?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

moge juz uznac mustanga za skonczonego. brakuje juz tylko maski, owiewki, aku i regla

dane:

pow. nosna 18,24dm2

masa(bez aku i regla) ~200g

obciazenie pow. nosnej ~10,965g/dm2

rozpietosc ~1096mm

dlugosc(bez maski) ~ 758mm

wyposazenie:

odbiornik gws FM 35mhz 7g

silnik/smiglo przewniety z cd/8x4(9x4,7)*

serwa 2xmicro dynam 8,4g

regiel N/A

akumulatory N/A

jak by ktos byl zainteresowany to plany sa do pobrania tu:

http://www.rcgroups.com/forums/attachment.php?attachmentid=896559

 

*musze sprobowac jak bedzie pracowac silnik na obu smiglach

Opublikowano

No to go teraz oblataj! I wstaw jakieś zdjęcia, dobrze by było gdybyś je jakoś naświetlił lepiej (np: przy oknie).

Opublikowano

raczej naleze do konstruktorow a nie lataczy.zanim zrobie oblot(brak regla, aku i martwy silnik) zdaze zrobic jeszcze mustanga v2.0 czyli tego w ktorym glownie wage przyloze nie do masy tylko do wygladu.

dzisiaj albo jutro wstawie fotki v 1.16(przy oknie :P )

Opublikowano

poprawilem chlodnice, a raczej wlot(musze dorobic porzadne wyloty bo ten moj jest ohydny)

chlodnica:

3abe98de05802a3a.jpg

ogolny wizerunek modelu:

e16c581008610ac3.jpg

d9331f66b0ff7809.jpg

pomysl zaczerpniety z il2 FB(mustang v2.0 bedzie mial caly kamuflaz tak jak w ile):

cf735340370f5abb.jpg

a tu skutki urzywania dwa razy tej samej jednorazowej tasmy:

1a0cb0c2fc8e3f8b.jpg

model stal pionowo na nosie kiedy puscilo tylne mocowanie skrzydla(tasma) ja odruchowo lapie lecace skrzydla i.... wyrywam lotke. naprawa trwala 15min, byly komplikacje i musialem dorobic zawiasy.

oblot planuje w ciagu najblizszych 5 lat :P

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.