Jump to content

spaliłem już 2 silniki, co może być nie tak?


pterek

Recommended Posts

Witam wszystkich.

 

Jak w temacie, pierwszy silnik to RAY cd2822, podczas lotu zgasł (toważyszył temy dziwny dziwięk) po sprawdzeniu silnik pracował nieregularnie, przerywał (myślałem - zimne luty) zobaczyłem zwoje - przysmarzone.

 

No nic - kupiłem nowy silnik, troszkę mocniejszy -RAY 2826/09 - sytuacja się powtórzyła podczas lotu - silnik spalony:(.

 

opis reszty sprzętu:

regulator - pluso DL 33A+

Pakiet - Pelikan (ray) 1100mAh, 25C, 3s/11.1V

śmigło - 8x4

Nadajnik - spektrum dx5

 

Proszę o radę co może być nie tak, może coś regulatorem?

 

to raczej nie będzie zbieg okoliczności:)

Link to comment
Share on other sites

w pierwszym silniku to bym się zgodził, faktycznie śmigło było za duże. Ale w drugim silniku zalecane jest smigło od 9x5 do 10x4 - ja użyłem 8x4 (takie tylko miałem).

 

Przyznam że latałem na częściowo na poł gazu, cześciowo na full.

 

Waga modelu - 380g,

Link to comment
Share on other sites

Popieram Sławka.

Masz jakieś złe dane. Do drugiego silnika (on ma kv =1900) zaslecane śmigło to 6/3

Czyli wszystko się zgadza. Musiał się ugotować. Dziwne by dopiero było, gdyby przetrwał.

Jak eksperymentujesz z innymi śmigłami niż zaleca producent, koniecznie używaj amperomierza.

Link to comment
Share on other sites

Racja, miałem złe dane - tzn pomyliłem oznaczenie silnika. Do drugiego silnika zalecane było smigło 6x3.

 

Korzystając z okazji chciałem zapytać jaki silnik możecie mi polecić. Obecnie robię prostego deprona EDGE, przewiduwana waga z wszystkim 300 - 380g.

Proszę o polecenie sprawnie działającego sklepu on-line.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.