motyl Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Ma ktos namiar-sposób na wykonanie oszklenia kabinki?? konkretnie chodzi mi o FOXa. I pytanie drugie czym przykleić to do kadłuba co by nie zostawiało nalotu jak CA ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armand Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Do kadłuba możesz przykleić przezroczystym silikonem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 11 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 armand, a skąd pobrać takową plexi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
armand Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 pelexi chyba nie daje sie głęboko tłoczyć - ale nie jestem pewien a w fox'ie kabinka jest "łeską" Tu jest trochę opisane co i jak: wątek o kabinkach Ja nie mam za duzo doświadczenia w tym. Plexi np. z firmy Tuplex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 11 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Z tworzywami mam mało wspólnego i jak się zwie fachowo plexi w Tuplexie ?? I potrzebuje zrobic szybke do foxa tą w kadłubie nie kabinke cała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boogie Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Nie polecam mimo wszystko plexi. Plexi latwo peka pod wplywem uderzenia, twardsze ladowanie itp. Widze, ze nie potrzebujesz duzego kawalka. Do takiego zastosowania, czyli tego okienka za kabina wystarczy maly kawalek. Mam takie tworzywo w Gdyni. Ew. moge Ci go troche dostarczyc za tydzien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...