Skocz do zawartości

wing dragon


Wojtek79

Rekomendowane odpowiedzi

Jaki model dla zupelnego nowicjusza? Jestem zupelnie zielony a samolot chce kupic dla 12letniego synka. W tym momencie zastanwiam sie nad http://www.gimmik.pl/wing-dragon-sportster-p-59.html Czy to jest dobry model na poczatek? Jak mozna pocwiczyc zeby nie rozbic samolotu podczas pierwszego lotu i ladowania? Mozna na poczatek warto kupic cos duzo tanszego?

I jeszcze jedno, jak sie ma latanie na symulatorze a latanie prawdziwym modelem samolotem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to
Mozna na poczatek warto kupic cos duzo tanszego?

Nie warto obawiam sie.

Jezeli to ma byc na poczatek - to zakladam, ze planujesz dluzsza kariere modelarska dla syna ;) - wiec warto zainwestowac w lepsze radio - NIE z zestawu...

O radiach jest mnostwo tematow - nie ma sensu tematu powtarzac - wszystko zostalo juz napisane.

Co do modelu - to pytanie - chcesz kupic gotowca czy moze cos co mozna latwo i szybko zlozyc ? Jezeli zdecydujesz sie na poswiecenie z synem paru godzin na sklejanie - polecam model Piper z Cyber-fly.

Na poczatku zderzenia z ziemia sa nieuniknione, ale ten model je przezyje, a wszelkie naprawy sa bajecznie proste.

Przykladowy link - jeden z wielu o tym modelu.

http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=10678&highlight=piper+cyber-fly

 

A tu przykladowy link do nadajnikow

http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=14083

 

PS. A to dls syna ma byc czy dla Ciebie tak naprawde ?

- Tak czy siak zarazicie sie obaj :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojtek79, lepiej kup ten zolty http://www.gimmik.pl/wing-dragon-p-58.html.