piter0208 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Witam! Proszę o wyrozumialość! Jestem super zielony!!!! Pytania o aparature. Czy sa jakieś aktualne strony gdzie moge znaleź odpowiedzi na ponizsze pytania (linki) lub prosze o odpowiedzi na nie. Z góry dziękuje! Załózmy że potzrebuję uzyskać: śkret lewo/prawo, ruch do przodu/do tył, i ruch w niewielkim zakresie góra/dół (nie dotyczy to żadnego konkretnego modelu to załozenia na podstawie których chce zrozumieć podstawowe zasady sterowania rc) 1. Czy do tych 6 ruchów potrzebna jest aparatura 6 kanałowa?? 2. Czy ruch np: lewo/prawo mozna uzyskac na 1 kanale. Jezeli tak to w jaki sposob?? 3. Kwarce. Do aparatury o np 3 kanalach stosuje sie pare na kazdy kanal czy tylko jedna parę na wszystkie kanały?? 4. Czy do miejsća w odbiorniku gdzie podłancza się serwa mozna bezposrednio podłaczyć zamiast niego silnik elektryczny?? 5. Czy silnik i serwa sa zasilane z odbiornika czy muszą mieć swoje źródlo zasilania?? 6. Czy serwa posiadają płynna regulacje tzn czym mocniej przechylamy drążek tym sero mocniej sie wychyla?? Jeżeli to mozliweproszę o zamieszczenie jakiegoś schematu połaczeń serwa odbiornika silnika regulatora obrotów. :oops: Jezeli kogoś moje pytania denerwują bardzo przepraszam i jeszcze raz dziekuje za odpowiedzi :oops: :oops:
mtk Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 1. nie 2. tak, podlaczajac do danego kanalu 3. kwarc dajesz jeden do ndajnika i jeden do odbiornika 4. nie 5. silnik np przez regulator a jesli regulator ma beca to on zasila ci caly odbiornik 6. tak
grzegorzp Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Następne pytanie zada - a co to jest beca? piter0208, najpierw przeczytaj sobie dobrze dział w którym zadałeś pytanie, potem zakładaj nowy temat.
meloow Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=13141 tu wszystko opisane !