Skocz do zawartości

Super zielony! pytania o aparature


piter0208

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Proszę o wyrozumialość! Jestem super zielony!!!!

 

Pytania o aparature.

 

Czy sa jakieś aktualne strony gdzie moge znaleź odpowiedzi na ponizsze pytania (linki) lub prosze o odpowiedzi na nie. Z góry dziękuje!

 

Załózmy że potzrebuję uzyskać: śkret lewo/prawo, ruch do przodu/do tył, i ruch w niewielkim zakresie góra/dół (nie dotyczy to żadnego konkretnego modelu to załozenia na podstawie których chce zrozumieć podstawowe zasady sterowania rc)

 

1. Czy do tych 6 ruchów potrzebna jest aparatura 6 kanałowa??

2. Czy ruch np: lewo/prawo mozna uzyskac na 1 kanale. Jezeli tak to w jaki sposob??

3. Kwarce. Do aparatury o np 3 kanalach stosuje sie pare na kazdy kanal czy tylko jedna parę na wszystkie kanały??

4. Czy do miejsća w odbiorniku gdzie podłancza się serwa mozna bezposrednio podłaczyć zamiast niego silnik elektryczny??

5. Czy silnik i serwa sa zasilane z odbiornika czy muszą mieć swoje źródlo zasilania??

6. Czy serwa posiadają płynna regulacje tzn czym mocniej przechylamy drążek tym sero mocniej sie wychyla??

 

Jeżeli to mozliweproszę o zamieszczenie jakiegoś schematu połaczeń serwa odbiornika silnika regulatora obrotów. :oops:

 

Jezeli kogoś moje pytania denerwują bardzo przepraszam i jeszcze raz dziekuje za odpowiedzi :oops: :)

:oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Jak się taki zieleniak jak np ja dorwie do opracowania tematu, to modele latające ledwo jeździć będą. Ertman, chłopie, super zacząłeś, a jeżeli potrzebujesz kilku kretyńskich pytań od beginerów to odezwij się na PW o i podam Ci kilka tematów - łącznie z tym jaki kolor przewodu powinien być "na górze" w odbiorniku E-Sky ;)))

 

 

EDIT: Domyślałem się, ale diabełek mnie zmylił ;)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany