modelmaniak Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 tylko czemu pojawia sie sporo takich tematów problem super tigre problem ASP. Dlatego, że początkujący modelarz nie bardzo wie jak takie ustrojstwo wyregulować... Wtedy najczęściej stosuje zasadę:"nie umiesz wyregulować motorka - wlej więcej nitrometanu"... a zaraz potem pojawia się post o "problemach"... Przez długi czas bawiłem się silnikami ST i nie miałem absolutnie żadnych problemów(paliwo 20%oleju i 5% nitro) oprócz pękniętego pierścienia w ST51. Jeżeli zaś chodzi o regulacje to pracowały dokładnie tak samo jak OS'y. W ciągu dwudziestukilku lat zabawy spaliniakami miałem tylko 3 silniki nie dające się wyregulować: Koliber 0,8ccm, Meteor 2,5 (po założeniu rozpylacza od Rytma problem znikł) i MDS 6,5(po założeniu gaźnika od MVVS'a problem ustał). Pozostałe kilkadziesiąt motorków chodziło jak marzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Z pierscieniem nie miałem problemu ale w G75 12ccm rozleciała się przegroda w tłumiku.Dzwoniło trochę w powietrzu, ale nie wpływało na prace silnika. tutaj gosc opisuje problem z G51 i pokazał pewien sposób o którym pisałem, więc chyba jednak nie chodzi tylko o regulacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Przeczytałem cały temat raz jeszcze... chłopak ma problem z silnikiem a my to udowadniamy jeden przez drugiego czy te silniki w ogóle działają czy nie. Jeśli każdy problem z tym silnikiem tłumaczyć jego fabrycznymi wadami to może prościej byłoby wprowadzić zapis w regulaminie mówiący o zakazie umieszczania pytań odnośnie tych silników? Bo po co pytać o coś co fabrycznie jest skopane i prawa nie ma dobrze pracować? Nie ma sensu pytać! Dodatkowo zakazać pytać o silniki ASP bo przecież tam z kolei rozrzut jakościowy jak stąd do księżyca! Zakazać pytać o modele CmPro, TM i inne tanie chińszczyzny bo to latające cegły i prawa dobrze latać nie mają! I jeszcze kilka innych rzeczy... Nie byłoby łatwiej? Dla mnie na pewno bo zawsze próbuje pomóc nawet jeśli to drzwi od stodoły z silnikiem trabanta! NIC NIE JEST IDEALNE! Zastanówcie się nad tym jak to forum ma wyglądać....... bo może ono nie jest dla wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
celnik Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 a tak zahaczając o temat, to czy lepiej wziac tego super tigra 51 czy asp 46II? Cena podobna a ktory lepiej sie spisze (np. do excela 2000)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Wybrałbym Tigra bez chwili zastanowienia a do Excela 51 może byc troche za duży te silnik sa bardzo mocne 46 pociagnie go pionowo chyba, że chcesz w przysłosci przełozyc silnik do wiekszego modelu wtedy G51 tylko musisz uważac na tego trenerka bo bedzie dosyc szybki na tym silniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
celnik Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 chyba 51 jest w takim samym standardzie jeszcze do łoza pod 46. Tigra ze względu na co byś wybrał, a dlaczego asp46 nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekSz Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 To już lepiej chyba GMS wziąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Tiger bedzie po dobrym dotarciu chodził na pewno,a ASP-jak bedzie miał ochotę to będzie sie kręcił,jak nie to nie i koniec.Taki niestety urok 2T ASP.Miałem ASP AII46 i miałem z nim na pocżatku mase problemów,dopiero po przeróbkach(poprawa obróbki,polerka od środka,zebranie naddatków,nowe śruby głowicy,rozprężenie,uszczelnienie gażnika itp) zaczął chodzić jak na lotniczy silnik przystało-wcześniej gasł bez najmniejszej przyczyny,po prostu miał dusze .Nie widziałem jeszcze Super tigera który by był niesamowicie kapryśny,oczywiście zdażają się sztuki gorzej wykonane,ale i tak wypada to lepiej jak w przypadku ASP.Przy ASP trzeba trafić na sztukę(mnie się w zasadzie udało,ale czy Tobie się uda?).A co do GMS-to są Os Maxy w innym opakowaniu że tak powiem :mrgreen: te silniczki chodzą jak marzenie,nic dodać nic ująć,kopa i w powietrze.Od niedawna jestem posiadaczem GMS 4cc 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekSz Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Miałem na myśli dokładnie ten: http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=4320 Cena Bardzo atrakcyjna:) Aha i warto sie zorientować w najnowszych Magnum/ASP tych z niebieska głowica modele między innymi 52 wyglądają całkiem inaczej niż dotychczasowe ale kwestia wykonania pozostaje nadal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.