Skocz do zawartości

G .51 Ring problem


pmaverick

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
tylko czemu pojawia sie sporo takich tematów problem super tigre problem ASP.

 

Dlatego, że początkujący modelarz nie bardzo wie jak takie ustrojstwo wyregulować...

Wtedy najczęściej stosuje zasadę:"nie umiesz wyregulować motorka - wlej więcej nitrometanu"... a zaraz potem pojawia się post o "problemach"...

 

Przez długi czas bawiłem się silnikami ST i nie miałem absolutnie żadnych problemów(paliwo 20%oleju i 5% nitro) oprócz pękniętego pierścienia w ST51. Jeżeli zaś chodzi o regulacje to pracowały dokładnie tak samo jak OS'y.

W ciągu dwudziestukilku lat zabawy spaliniakami miałem tylko 3 silniki nie dające się wyregulować: Koliber 0,8ccm, Meteor 2,5 (po założeniu rozpylacza od Rytma problem znikł) i MDS 6,5(po założeniu gaźnika od MVVS'a problem ustał). Pozostałe kilkadziesiąt motorków chodziło jak marzenie.

Opublikowano

Z pierscieniem nie miałem problemu ale w G75 12ccm rozleciała się przegroda w tłumiku.Dzwoniło trochę w powietrzu, ale nie wpływało na prace silnika.

 

tutaj gosc opisuje problem z G51 i pokazał pewien sposób o którym pisałem, więc chyba jednak nie chodzi tylko o regulacje

Opublikowano

Przeczytałem cały temat raz jeszcze... chłopak ma problem z silnikiem a my to udowadniamy jeden przez drugiego czy te silniki w ogóle działają czy nie. Jeśli każdy problem z tym silnikiem tłumaczyć jego fabrycznymi wadami to może prościej byłoby wprowadzić zapis w regulaminie mówiący o zakazie umieszczania pytań odnośnie tych silników? Bo po co pytać o coś co fabrycznie jest skopane i prawa nie ma dobrze pracować? Nie ma sensu pytać! Dodatkowo zakazać pytać o silniki ASP bo przecież tam z kolei rozrzut jakościowy jak stąd do księżyca! Zakazać pytać o modele CmPro, TM i inne tanie chińszczyzny bo to latające cegły i prawa dobrze latać nie mają! I jeszcze kilka innych rzeczy... Nie byłoby łatwiej? Dla mnie na pewno bo zawsze próbuje pomóc nawet jeśli to drzwi od stodoły z silnikiem trabanta! NIC NIE JEST IDEALNE!

 

Zastanówcie się nad tym jak to forum ma wyglądać....... bo może ono nie jest dla wszystkich :(

Opublikowano

a tak zahaczając o temat, to czy lepiej wziac tego super tigra 51 czy asp 46II? Cena podobna a ktory lepiej sie spisze (np. do excela 2000)?

Opublikowano

Wybrałbym Tigra bez chwili zastanowienia a do Excela 51 może byc troche za duży te silnik sa bardzo mocne 46 pociagnie go pionowo chyba, że chcesz w przysłosci przełozyc silnik do wiekszego modelu wtedy G51 tylko musisz uważac na tego trenerka bo bedzie dosyc szybki na tym silniku

Opublikowano

Tiger bedzie po dobrym dotarciu chodził na pewno,a ASP-jak bedzie miał ochotę to będzie sie kręcił,jak nie to nie i koniec.Taki niestety urok 2T ASP.Miałem ASP AII46 i miałem z nim na pocżatku mase problemów,dopiero po przeróbkach(poprawa obróbki,polerka od środka,zebranie naddatków,nowe śruby głowicy,rozprężenie,uszczelnienie gażnika itp) zaczął chodzić jak na lotniczy silnik przystało-wcześniej gasł bez najmniejszej przyczyny,po prostu miał dusze :P .Nie widziałem jeszcze Super tigera który by był niesamowicie kapryśny,oczywiście zdażają się sztuki gorzej wykonane,ale i tak wypada to lepiej jak w przypadku ASP.Przy ASP trzeba trafić na sztukę(mnie się w zasadzie udało,ale czy Tobie się uda?).A co do GMS-to są Os Maxy w innym opakowaniu że tak powiem :mrgreen: te silniczki chodzą jak marzenie,nic dodać nic ująć,kopa i w powietrze.Od niedawna jestem posiadaczem GMS 4cc 8)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.