modelmaniak Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 tylko czemu pojawia sie sporo takich tematów problem super tigre problem ASP. Dlatego, że początkujący modelarz nie bardzo wie jak takie ustrojstwo wyregulować... Wtedy najczęściej stosuje zasadę:"nie umiesz wyregulować motorka - wlej więcej nitrometanu"... a zaraz potem pojawia się post o "problemach"... Przez długi czas bawiłem się silnikami ST i nie miałem absolutnie żadnych problemów(paliwo 20%oleju i 5% nitro) oprócz pękniętego pierścienia w ST51. Jeżeli zaś chodzi o regulacje to pracowały dokładnie tak samo jak OS'y. W ciągu dwudziestukilku lat zabawy spaliniakami miałem tylko 3 silniki nie dające się wyregulować: Koliber 0,8ccm, Meteor 2,5 (po założeniu rozpylacza od Rytma problem znikł) i MDS 6,5(po założeniu gaźnika od MVVS'a problem ustał). Pozostałe kilkadziesiąt motorków chodziło jak marzenie.
radek872 Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 Z pierscieniem nie miałem problemu ale w G75 12ccm rozleciała się przegroda w tłumiku.Dzwoniło trochę w powietrzu, ale nie wpływało na prace silnika. tutaj gosc opisuje problem z G51 i pokazał pewien sposób o którym pisałem, więc chyba jednak nie chodzi tylko o regulacje
marcin133 Opublikowano 6 Maja 2009 Opublikowano 6 Maja 2009 Przeczytałem cały temat raz jeszcze... chłopak ma problem z silnikiem a my to udowadniamy jeden przez drugiego czy te silniki w ogóle działają czy nie. Jeśli każdy problem z tym silnikiem tłumaczyć jego fabrycznymi wadami to może prościej byłoby wprowadzić zapis w regulaminie mówiący o zakazie umieszczania pytań odnośnie tych silników? Bo po co pytać o coś co fabrycznie jest skopane i prawa nie ma dobrze pracować? Nie ma sensu pytać! Dodatkowo zakazać pytać o silniki ASP bo przecież tam z kolei rozrzut jakościowy jak stąd do księżyca! Zakazać pytać o modele CmPro, TM i inne tanie chińszczyzny bo to latające cegły i prawa dobrze latać nie mają! I jeszcze kilka innych rzeczy... Nie byłoby łatwiej? Dla mnie na pewno bo zawsze próbuje pomóc nawet jeśli to drzwi od stodoły z silnikiem trabanta! NIC NIE JEST IDEALNE! Zastanówcie się nad tym jak to forum ma wyglądać....... bo może ono nie jest dla wszystkich
celnik Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 a tak zahaczając o temat, to czy lepiej wziac tego super tigra 51 czy asp 46II? Cena podobna a ktory lepiej sie spisze (np. do excela 2000)?
radek872 Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Wybrałbym Tigra bez chwili zastanowienia a do Excela 51 może byc troche za duży te silnik sa bardzo mocne 46 pociagnie go pionowo chyba, że chcesz w przysłosci przełozyc silnik do wiekszego modelu wtedy G51 tylko musisz uważac na tego trenerka bo bedzie dosyc szybki na tym silniku
celnik Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 chyba 51 jest w takim samym standardzie jeszcze do łoza pod 46. Tigra ze względu na co byś wybrał, a dlaczego asp46 nie?
Konrad Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Tiger bedzie po dobrym dotarciu chodził na pewno,a ASP-jak bedzie miał ochotę to będzie sie kręcił,jak nie to nie i koniec.Taki niestety urok 2T ASP.Miałem ASP AII46 i miałem z nim na pocżatku mase problemów,dopiero po przeróbkach(poprawa obróbki,polerka od środka,zebranie naddatków,nowe śruby głowicy,rozprężenie,uszczelnienie gażnika itp) zaczął chodzić jak na lotniczy silnik przystało-wcześniej gasł bez najmniejszej przyczyny,po prostu miał dusze .Nie widziałem jeszcze Super tigera który by był niesamowicie kapryśny,oczywiście zdażają się sztuki gorzej wykonane,ale i tak wypada to lepiej jak w przypadku ASP.Przy ASP trzeba trafić na sztukę(mnie się w zasadzie udało,ale czy Tobie się uda?).A co do GMS-to są Os Maxy w innym opakowaniu że tak powiem :mrgreen: te silniczki chodzą jak marzenie,nic dodać nic ująć,kopa i w powietrze.Od niedawna jestem posiadaczem GMS 4cc 8)
BartekSz Opublikowano 7 Maja 2009 Opublikowano 7 Maja 2009 Miałem na myśli dokładnie ten: http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=4320 Cena Bardzo atrakcyjna:) Aha i warto sie zorientować w najnowszych Magnum/ASP tych z niebieska głowica modele między innymi 52 wyglądają całkiem inaczej niż dotychczasowe ale kwestia wykonania pozostaje nadal
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.