Skocz do zawartości

Yacht motorowy 2x silniki klasy 600 jakie zasilanie?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3s2p da ci 8000mah, mniejsza wage ale cena niestety bedzie juz ~110$ z wysyłką ... wolałbym kupić chyba żelówki ...

 

no i stalo sie podlaczylem pod 12v i spalilem silniki(szczotki odpadly) 30minut w czcinach buszowalem i jakos sucha stopa udalo mi sie moja zabawke wyciagnac.

chcialem wyprobowac jescze na akumulatorach(ale juz przy zelowym mi padly i z testow nici) od wkretarek bo posiadam akumulatory makita 9.6V dwie sztuki i jescze mam tez od makity ale 12V 2,6Ah mysle ze moze sie uda-przetestowac nie zaszkodzi (ale to troszke kosztowne:)

 

co myslicie o tym pomysle?nadaja sie takie akumulatory?i plusem jest to ze mam ladowrki do tych akumulatorow-musze czasy plywania zobaczyc:)

Opublikowano
no i stalo sie podlaczylem pod 12v i spalilem silniki(szczotki odpadly)

 

"Przewoltowałeś" motory-znam ten ból sam rodziłem,tylko u mnie jeszcze poszedł efektowny dym.

 

Akumulatory z wkrętarek są wydajne prądowo,tylko powinny Ci wcześniej paść (pojemność).

Silnik w wkrętarce pracuje przez przekładnię (zazwyczaj planetarną) i nie pobiera takiego prądu,Ty masz śruby podłączone bezpośrednio-prąd będzie większy.

Opublikowano

Damian nie bardzo rozumiem twój post w kontekscie pierwszego postu.

 

Napisałeś najpierw że używasz 12V żelówki a teraz piszesz że podłączyłeś 12V i szczotki odpadły ?

 

Dawid: żaglówka no początek - jif, jeżeli ma być tanio, czytać forum a nie obrazki oglądać ...

Opublikowano
Napisałeś najpierw że używasz 12V żelówki a teraz piszesz że podłączyłeś 12V i szczotki odpadły ?

Silniki ma 8,4V.

Popływał,popływał i się zjarało-to było do przewidzenia,nawet chłodzenie wodne nie pomoże.

Dlatego napisałem że " "przewoltował" motory"

Opublikowano
ECO żelówki a nie żaglówki :P :ble: Chodziło o pakiety :faja:

widze ze temat troche zboczyl z totu(tak jak kolega napisal ZELÓWKI a nie Żaglówki:)

ok a teraz znowu o mojej łodzi.......bylem nad jeziorem probowalem plywac na aku z makita 12V 2,6 ah i wszystko podobnie jak żelowy 12v 7ah ale waga mniejsza.....ale pojawil sie inny problem dzis jak w domu robilem testowy rozruch przed wyjazdem nad jezioro wcisnolem gaz i silniki ladnie sie kreca a nagle wyskoczyl ogien z regulatora, az sie odlutowal kondensator stabilizujacy(raczej mu sie upalily nogi...czyli znowu wydatki ale sie nie poddaje.

Powiedzcie jaki regulator wcisnac do tych silnikow, moj byl bez limitu zwoi i 100A+ widze ze silniki sa ok 40A jeden czyli bylo dobrze spasowane. a moze lepiej mechaniczny regulator zastosowac, serwo mam. a moze da sie naprwaic moj ale to wy juz osadzcie:)

nie poddaje sie, poczatki sa zawsze trudne:)

Opublikowano
Napisałeś najpierw że używasz 12V żelówki a teraz piszesz że podłączyłeś 12V i szczotki odpadły ?

Silniki ma 8,4V.

Popływał,popływał i się zjarało-to było do przewidzenia,nawet chłodzenie wodne nie pomoże.

Dlatego napisałem że " "przewoltował" motory"

silniki zmienilem na takie same tylko 12v

Opublikowano
Szczotki Ci odpadły z tych 12V ?

nie, szcotki mi odpadly z 8,4v teraz kupilem 12V i sa ok ale regulator padl i reszta jak w moim ostatnim poscie, co jest nie tak-moze regulator mechaniczny-moze ktos ma to odkupie

  • 3 miesiące temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.