MTA-4 Posted May 21, 2009 Posted May 21, 2009 Czy takie paliwo po otwarciu i długotrwałym przechowywaniu wietrzeje i może nie nadawać się do używania?
BartekSz Posted May 21, 2009 Posted May 21, 2009 A zakręcone było dobrze? podczas przechowywania? Przecież jedyne czego może ci ubyć to metanolu i nitrometanu. Z czego metanol jak nie było dobrze dokręcone bedzie łapał wodę. Ale moi znajomi lataja na paliwach które maja i po 4 lata wiec sie nie przejmuj i lataj
marcin133 Posted May 21, 2009 Posted May 21, 2009 Ale moi znajomi lataja na paliwach które maja i po 4 lata wiec sie nie przejmuj i lataj Przecież to nie jest paliwo do silników lotniczych.
marcin133 Posted May 22, 2009 Posted May 22, 2009 Ale składem jakościowym sie nie różni.. Zastanawiajcie się zanim coś napiszecie....
BartekSz Posted May 22, 2009 Posted May 22, 2009 nitrometan, EDL2, metanol ? hmm czy mi sie wydaje czy dokładnie te same składniki co w lotniczym ??
radek872 Posted May 22, 2009 Posted May 22, 2009 W tym paliwie jest 10% oleju jak chcesz latac silnikiem lotniczym na tym ?
BartekSz Posted May 22, 2009 Posted May 22, 2009 Nie pisał nic o tym że chce latać, tylko czy paliwo bedzie zdatne do użytku po dłuższym czasie i owszem bedzie ;]
radek872 Posted May 22, 2009 Posted May 22, 2009 To jak juz jestesmy tacy dokładni to czy kolega po otwarciu zakręcił paliwo czy zapomniał i zostawił :?:
marcin133 Posted May 24, 2009 Posted May 24, 2009 Nie pisał nic o tym że chce latać, tylko czy paliwo bedzie zdatne do użytku po dłuższym czasie i owszem bedzie ;] Zainteresowany nie - To Ty napisałeś że może na nim latać!! a więc źle radzisz :mrgreen:
BartekSz Posted May 24, 2009 Posted May 24, 2009 Chodziło mi o to że na starych paliwach znajomi lataja i sie one nadaja. a wiaodmo że big bang jest do samochodów a kolega wyżej akurat chyba jeździ autkami.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.